اپل کاربر عراقی را با صدام حسین اشتباه گرفت!

اپل کاربر عراقی را با صدام حسین اشتباه گرفت!

حواس پرتی کارمند فروشگاه اپل مشتری این شرکت را خشمگین کرد.

کد خبر : ۲۸۶۱۵
بازدید : ۱۹۷۲

حواس پرتی کارمند فروشگاه اپل مشتری این شرکت را خشمگین کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک مشتری اپل با نام "شاراکات حسین" هنگامی که قصد داشت آیفون خریداری شده خود را پس دهد با درخواست عجیب شرکت اپل مواجه شد. داستان از آنجا آغاز شد که وی گوشی آیفونی را ماه گذشته برای خواهرش به قیمت 799 یورو از یک فروشگاه محلی اپل خریداری کرده بود که مورد پسند خواهرش واقع نشد و مجبور شد تا آن را دوباره پس دهد.

اپل کاربر عراقی را با صدام حسین اشتباه گرفت!
"شاراکات " 26 ساله وقتی به فروشگاه اپل مراجعه کرد، کارمند حواس پرت فروشگاه اپل به اشتباه ادعا کرد که وی جز لیست حزب ممنوعه عراق (بعث) است و از این مشتری خواست تا عدم وابستگی خود به رهبر مخلوع عراق را اثبات نماید.

بعد از گذشت چند هفته و عدم ترانسفر پول، وی ایمیلی از شرکت اپل دریافت کرد که در آن از وی خواسته شده بود تا ثابت کند که صدام حسین نیست. گویا کارمند حواس پرت شرکت اپل ادعا کرده بود که وی یکی از اعضای حزب ممنوعه عراق است که اپل فروش محصولات خود را به آنها ممنوع کرده است. "شاراکات حسین" که یک راننده تاکسی در بیرمنگام انگلیس است در این خصوص گفت:" ابتدا خیال کردم که این ایمیل یک اسپم باشد اما وقتی فهمیدم از طرف اپل است واقعا گیج شدم. از اینکه مرا به صدام نسبت داده بودند واقعا عصبانی شدم. گفتنی است شب گذشته اپل ضمن عذرخواهی قول داد تا مبلغ پرداخت شده را بازگرداند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید