تشبیه عجیبی که قاضی‌پور درباره برادران لاریجانی کرد

نماینده ارومیه از تاخیر رییس‌جمهور برای حضور در جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی انتقاد کرد.

کد خبر : ۲۸۷۶۲
بازدید : ۲۶۱۸
نماینده ارومیه از تاخیر رییس‌جمهور برای حضور در جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در ادامه جلسه علنی امروز مجلس که بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت برای سه وزارتخانه آموزش و پرورش، ارشاد و ورزش اختصاص یافته است، نادر قاضی پور نماینده ارومیه تذکری را خطاب به رییس مجلس مطرح کرد.

وی که به شوخی به رییس مجلس گفت برای شنیدن تذکرش حوصله داشته باشد، اینگونه سخنش را ادامه داد: اول مجلس دهم که نزد رهبری رفتیم، ایشان حکم دادند که نظم بر مجلس حاکم شود. رهبری در مثالی عنوان کردند، در رژیم گذشته دو برادر بودند، برادری مثل شما رییس مجلس بود، برادر دیگر رییس دولت بود، یک روز برادر بزرگتر که رییس دولت بود دیر به مجلس آمد برادر کوچکتر که رییس مجلس بود او را راه نداد. شما به چه مجوزی وقتی اقای روحانی نیم ساعت دیر آمد اجازه دادید که 47 دقیقه خارج از موضوع صحبت کند و تذکری را هم به او ندادید.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه خلافی صورت نگرفته است، گفت: ایشان دیر آمدند، ما وارد موضوع دوم شدیم. در مورد اینکه رییس جمهور در موضوع صحبت کردند هم قبلا گفتم طبق آیین نامه رییس جمهور می تواند درباره برنامه صحبت کند. ممکن است سلیقه شما این بوده باشد که ایشان درباره وزیر صحبت کنند ولی ایشان نظرشان بر برنامه دولت بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید