ام‌وی‌ام 315 بخریم یا تندر 90 اتوماتیک؟

ام‌وی‌ام 315 بخریم یا تندر 90 اتوماتیک؟
کد خبر : ۲۸۸۲۷
بازدید : ۱۶۹۷۴
ام‌وی‌ام 315 بخریم یا تندر 90 اتوماتیک؟ دو خودرویی که در یک کلاس فنی نیستند اما در بازار ایران در یک کلاس قیمت قرار می‌گیرند. ام‌وی‌ام 315 این روزها در خیابان زیاد دیده می‌شود. خودرویی چینی که به دلیل طراحی خوب توانسته در بازار موفق باشد.

در سوی دیگر خودرویی که سال‌هاست امتحان خود را پس داده و از نظر مردم نیز خودرویی باکیفیت است حضور دارد. تندر 90 که نمونه اتوماتیک آن تنها در شرکت ایران‌خودرو تولید می‌شود که البته خودرویی باکیفیت است.

گیربکس خوبی دارد و از شتاب و سرعت مناسبی برخوردار است. تندر 90 از موتوری پرحجم‌تر بهره می‌برد، همچنین مصرف سوخت تندر نیز در سیکل ترکیبی کم‌تر است. اما چهره زیبا را باید در ام‌وی‌ام 315 یافت. هر دو خودرو در درون کابین کیفیت مواد چندان بالایی ندارند اما قابل‌قبول هستند. فضای کابین هر دو خودرو مناسب است اما صندلی‌های ام‌وی‌ام راحت‌ترند به‌خصوص صندلی‌های عقب.

از نظر امکانات نیز ام‌وی‌ام در سطحی بالاتر قرار دارد و این در حالی است که لوازم یدکی به‌خصوص قطعات بدنه 315 گران‌تر از تندر بوده و کمیاب‌تر نیز هست، از این‌رو اگر به دنبال خودرویی کم‌مصرف و با شتاب بهتر هستید، تندر 90 بخرید اما اگر زیبایی و امکانات مدنظر شماست، 315 انتخاب بهتری است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید