زن جوان عامل جنایت هولناک ظهر جمعه تهران!

زن جوان وقتی فهمید همسرش می‌خواهد سر او هوو بیاورد، اعضای خانواده اش را با چاقو قتل عام کرد.

کد خبر : ۲۸۸۹۰
بازدید : ۱۸۵۹۸
میزان نوشت: زن جوان وقتی فهمید همسرش می‌خواهد سر او هوو بیاورد، اعضای خانواده اش را با چاقو قتل عام کرد.

ساعت 12 ظهر امروز ماموران پلیس تهران در جریان جنایتی هولناک در محله شهرک آزادی تهران قرار گرفتند. با حضور ماموران پلیس آنها با جسد نیمه جان زن جوانی در ورودی ساختمان روبرو شدند.

باحضور ماموران در طبقه سوم آنها با جسد غرق خون مرد جوان و دو کودک روبرو شدند. همچنین دختر 10 ساله ای نیز که با چاقو مجروح شده بود در گوشه اتاق پیدا شد.

با اعلام موضوع به تیم جنایی تهران و حضور کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص این جنایت آغاز شد. بررسی های اولیه نشان می داد محسن 39 ساله، فاطمه 11 ساله و مازیار 4 ساله به علت اصابت چند ضربه چاقو به قتل رسیده اند.

در ادامه تحقیقات از دختر 10 ساله مجروح آغاز شد که او مدعی شد مادرش فرزانه این جنایت خانوادگی را رقم زده است. مهیا مدعی شد ساعتی قبل پدر و مادرم با هم درگیر شدند. مادرم عصبانی شد و با چاقو اول پدرم را زد و بعد به سراغ ما آمد. مادرم اول فاطمه و بعد مازیار را با چاقو زد و بعد دو ضربه چاقو به من زد.

در ادامه با انتقال مهیا و فرزانه-عامل جنایت-تلاش برای نجات جان آنها آغاز شد.

زن 32 ساله پس از بازجویی ها در مورد انگیزه اش گفت: چندی قبل متوجه شدم محسن همسرم قصد دارد سرم هوو بیاورد. بعد از مدتی تصمیم او جدی شد به همین خاطر از او خواستم منصرف شود اما او اصرار داشت که با دختر جوانی ازدواج کند.

عامل جنایت خانوادگی ادامه داد: وقتی مطمئن شدم همسرم نمی خواهد از تصمیمش کوتاه بیاید، ظهر امروز تصمیم گرفتم به زندگی اعضای خانواده پایان دهم. ابتدا با چاقو به سراغ محسن رفتم و او را به قتل رساندم. بعد به سراغ فاطمه و مازیار رفتم و آنها را کشتم. چند ضربه هم به مهیا زدم و فکر کردم او هم مرده است. بعد از قتل اعضای خانواده تصمیم گرفتم خودم را از تراس به پائین پرت کنم که همسایه ها متوجه ماجرا شده و مانع شدند.

سرهنگ حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گفت: تحقیقات برای رمزگشایی از علت اصلی جنایت ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید