قتل مرموز کارمند یکی از بانک‌های شیراز

راز قتل مرموز کارمند یکی از بانک های شیراز که قربانی یک توطئه سیاه شده بود فاش شد.

کد خبر : ۲۸۹۰۸
بازدید : ۳۷۴۱
راز قتل مرموز کارمند یکی از بانک های شیراز که قربانی یک توطئه سیاه شده بود فاش شد.

روز چهارشنبه مأموران پليس شیراز باخبر شدند مردی جوان به طرز مرموزي گم شده است. همسر این مرد به آنها گفت كه شوهرش صبح برای رفتن به محل کار از خانه خارج و پس از آن ناپديد شده است.

هيچ ردي از این مرد گمشده نبود و با گذشت زمان، اين فرضيه كه وی قرباني حادثه اي مرگبار شده است مدنظر قرار گرفت.

خانواده این مرد مي‌گفتند كه شايد او قربانی یک جنایت شده باشد. با توجه به ادعای خانواده این مرد و با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای تشکیل و دستورات لازم از سوی بازپرس برای مشخص شدن راز مرموز گم شدن این مرد آغاز شد.

در تحقیقات پیرامون این موضوع و با ردیابی های صورت گرفته ماموران توانستند سرنخ هایی به دست آورند که نشان می داد در مفقود شدن این کارمند بانک زنی دخالت دارد از این رو تحقیقات را در این رابطه متمرکز کرده و توانستند به سرنخ هایی دست یابند که نقش این زن در مفقود شدن وی را نشان می داد.

با به دست آمدن این سرنخ ، زن جوان بازداشت شد اما مدعي شد كه بيگناه است و خبري از سرنوشت وی ندارد. چند روز از ماجراي گم شدن کارمند بانک مي‌گذشت كه این زن همچنان اصرار داشت در این رابطه هیچ نقشی ندارد. به همين دليل بازجويي از اين زن از سر گرفته شد اما او همچنان مدعي بود كه بيگناه است.

سرنخ مهم
بازجويي از اين زن ادامه داشت اما وي همچنان سكوت كرده بود. از سوي ديگر مأموران به دنبال سرنخهایی بودند كه راز مرموز مفقود شدن این مرد را فاش کنند.

آنها در جريان تحقيقات تخصصي به همسر این زن نیز مشكوك شدند و وي بازداشت شد و در بازجویی ها حرفهاي ضد و نقيضي به زبان آورد كه شك پليس را بيشتر كرد. به همين دليل بازجوييها ادامه يافت تا اينكه زن جوان راز قتل کارمند بانک را فاش كرد.

انتقام سياه
زن جوان گفت: از سالیان سال به بانکی که او کارمندش بود رفت و آمد می کردم. من در آن بانک حساب داشتم و در این مدت وام گرفته بودم. اما پس از مدت ها رفت و آمد پی بردم که او به من نظر سوء دارد از او كينه به دل داشتم؛ تصميم گرفته بودم براي انتقامجويي به او آسيب برسانم و در نهايت نقشه كشيدم كه با قتل او انتقام بگيرم.

وي ادامه داد: روز حادثه با هم به اطراف جهرم رفتیم و با اسلحه ای که از قبل آماده کرده بودم وی را به قتل رساندم. سپس همانجا خاك را كنار زده و جسد را به صورت سطحي دفن كردم.همسرم در این جنایت دخالتی نداشته و من تک و تنها او را به قتل رسانده ام.

پس از اعترافات زن جنايتكار، مأموران برای کشف جسد به محل رفتند. با توجه به این که احتمال دارد همسر این زن در قتل کارمند بانک دخالت داشته باشد در حال حاضر هر دو نفر در بازداشت هستند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

منبع: خبرجنوب
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید