تجاوز گروهی 7 افغان به نوجوان 17 ساله ایرانی!

تجاوز گروهی 7 افغان به نوجوان 17 ساله ایرانی!

پلیس آلمان روز پنجشنبه سوم نوامبر/۱۳ آبان هفت پناهجوی افغان را به اتهام تجاوزبه یک نوجوان ۱۷ ساله ایرانی و فیلمبرداری از صحنه تعرض جنسی، در جنوب غربی این کشور بازداشت کرد.

کد خبر : ۲۸۹۲۴
بازدید : ۱۲۰۱۳
تجاوز گروهی 7 افغان به نوجوان 17 ساله ایرانی!
فرادید | پلیس آلمان روز پنجشنبه سوم نوامبر/۱۳ آبان هفت پناهجوی افغان را به اتهام تجاوزبه یک نوجوان ۱۷ ساله ایرانی و فیلمبرداری از صحنه تعرض جنسی، در جنوب غربی این کشور بازداشت کرد.

به گزارش فرادید به نقل از خبرگزاری فرانسه، بازداشت‌شدگان متهم هستند که بارها این نوجوان را - که خود پناهجو است- مورد تعرض قرار داده اند.

بنا به اعلام دادستانی و پلیس در عملیات دستگیری متهمان حدود سی مامور انتظامی اقامتگاه‌های پناهجویان در شهرهای ناگولد و ویلدبرگ و اتاق‌های ۱۰ پناهجوی افغان در جنوب شرقی اشتوتگارت را تفتیش کردند. بنا به اعلام دادستانی توبینگن، قربانی یک پسر نوجوان ۱۷ ساله ایرانی است.

چالش تخلفات جنسی و جرایم ناموسی در ماه‌های گذشته در آلمان بسیار خبرساز و جنجالی شده است. همزمان با بازداشت پناهجویان افغان در ایالت بادن وورتنبرگ، یک دادگاه در شهر بن (واقع در غرب آلمان) یک پناهنده سوری را به جرم تلاش برای به قتل رساندن سه فرزندش،‌ به ۱۵ سال زندان محکوم کرد. این مرد سه فرزندش را از پنجره ساختمان محل زندگی به بیرون پرتاب کرده است. دو کودک این مرد بر اثر عمل جنون‌آمیز پدرشان به شدت آسیب دیده اند. در حکم دادگاه آمده است که این مرد تصمیم داشته همسرش را هم به دلیل لکه‌دار کردن ناموسش، مجازات کند.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    میدونستند ایران نیست که اعدام بشن فیلم برداریم کردند

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید