اين "عكس" من نيست!

اين "عكس" من نيست!

"من عكس نينداختم اين عكس من نيست و نمی‌دانم عكس چه كسي است. اصلا در صفحه اينستاگرامم اين عكس را منتشر نكردم شايد پرستارها گرفته اند."

کد خبر : ۲۸۹۳۳
بازدید : ۸۰۱۴
اين
فرادید | "من عكس نينداختم اين عكس من نيست و نمی‌دانم عكس چه كسي است. اصلا در صفحه اينستاگرامم اين عكس را منتشر نكردم شايد پرستارها گرفته اند."

ساعاتی پس از مرگ یکی از با شخصیت‌ترین چهره‌های فوتبال ایران، عباس جدیدی قهرمان سابق کشتی دنیا و عضو شورای شهر تصویری از خود و منصور پورحیدری را در کانال تلگرامی اش منتشر کرد. تصویری بسیار دردناک از چهره بی جان منصور پورحیدری با چشم های نیمه باز.

عباس جدیدی در منطقه ممنوعه که حتی خانواده مرحوم منصور پورحیدری اجازه ندارند بروند ایستاده و عکسی به یادگار می‌گیرد. از همان عکس‌ها که در این چند وقت، خیلی‌ها با "پدر استقلال" گرفتند، تا بگویند ما هم به عیادت رفتیم. که بگویند کنارش بودیم و قهرمان‌مان را تنها نگذاشتم.

عکسی که جدیدی منتشر کرد آنقدر تلخ بود که خیلی‌ها مجبور شدند چهره منصورخان را مات کنند تا مخاطب او را در این حالت نبیند.

جالب اینجاست که جدیدی این عکس را از کانال تلگرامی‌اش پاک نکرد. تا در فاصله‌ای کوتاه موضع گیری‌ها علیه این چهره شورای شهر آغاز شود. خودش اما می‌گوید کار اشتباهی انجام نداده است: "من عكس نينداختم اين عكس من نيست و نمی‌دانم عكس چه كسي است. اصلا در صفحه اينستاگرامم اين عكس را منتشر نكردم شايد پرستارها گرفته اند."

عباس جدیدی در گفتگویی با سایت قانون درباره عکس جنجالی گفت: به نظر من هيچ مشكلي وجود نداشت، ما ورزشي هستيم، ما پيش او نرويم چه كسي برود؟ آن هايی كه خودشان را به ورزشكاران مي چسبانند بايد بگويند چرا اين كارها را مي كنند. منصورخان از رفقاي من بوده و بارها به هيئت مان آمده است. خانواده ورزش يك بزرگي را از دست داده و عرق ورزشي ما اجازه نمي دهد كه او را تنها بگذاريم. پورحيدري جزو مفاخر ورزش ما بود و بالاخره ما عزيزي را از دست داده ايم كه فقدان شان را هميشه حس خواهيم كرد. از دست دادن او جبر روزگار بود، از اين پورحيدري ها در جامعه ورزش مان كم نداريم،‌ مگر ما نامجو را نداشتيم؟ او در خانه اي اجاره اي زندگي مي كرد ولي وقتي درگذشت همه متوجه شدند كه چه مشكلاتي داشته، پورحيدري شخصيت بزرگي بود و بايد تا وقتي زنده هستند قدرشان را بدانيم. پورحيدري رفيق و دوست من بود، ما هم مثل بقيه ورزشی ها پيش او رفتيم. اميدوارم وزير جديد ورزش كه راي اعتماد مجلس را گرفته هواي پيشكسوتان را بيشتر داشته باشد و به مربيان سازنده بيشتر بها بدهد. او بايد ببيند كه اين پيشكسوتان در كجا زندگي مي كنند و چه مشكلاتي دارند. وزير قبلي كه اين كار را نكرد ولي اميدوارم وزير جديد اين موضوعات را در اولويت كارش قرار بدهد. ما هم جزو پيشكسوتان ورزش هستيم و مرگ براي همه هست، ما بايد جوري سياست ها و اعمال مان را برنامه ريزي كنيم كه بعد از مرگ به سراغ بزرگان نرويم.

او در جواب این سوال که "شما هم به دوربين نگاه مي كنيد و مشخص است كه اين تصوير آگاهانه گرفته شده. حتي امروز به پيج شما در اينستاگرام حمله شده است" گفت: اصلا اينگونه نيست و پيج من باز است و اتفاقا تصوير آن مرحوم پورحيدري است، به هر حال وقتي ما وارد جايي مي شويم پرستار و همه عكس مي گيرند. اگر من يك غيرورزشي بودم اين تصوير شائبه ايجاد مي كرد اما من خانواده پورحيدري ام، من خود پورحيدري ام، من وصله او هستم. اگر اصناف مي گرفتند ممكن است برداشت ديگري مي شد ولي من ورزشی هستم، شايد بقيه می‌خواستند بهره برداری كنند ولي من چنين تصميمی نداشتم."

از جدیدی می‌پرسند؛ "شايد خانواده ايشان راضي به انتشار تصوير با آن حال نبودند". او جواب می‌دهد: من عكس را نگرفتم، ما كه جايي مي رويم 100 تا دوربين پشت سر ماست، نمي‌دانم شايد آن‌ها گرفته اند. اگر غير ورزشي برود و عكس بگيرد شايد مشكل داشته باشد ولي من ورزشي هستم و رفتم، اصلا در صفحه اينستاگرامم هم اين تصوير منتشر نشده است.

عباس جدیدی در پاسخ به این سوال که "در كانال تلگرامی‌تان اين عكس براي لحظاتی گذاشته و سپس حذف شده است"، می گوید: نمی‌دانم، فكر نمی‌كنم اين اتفاق رخ داده باشد. من خبر ندارم، شايد اشتباهي رخ داده ولي پورحيدري دوست ماست و چندباري به هيئت مان آمده، اين وصله ها به من نمی‌چسبد. من هم بميرم ورزشی‌ها مي آيند زير تابوتم را می‌گيرند، اگر غيرورزشي ها بيايند من هم ناراحت می‌شوم ولي ما كه ورزشي هستيم و مشكلي وجود ندارد. من هم اگر در بيمارستان باشم و سرطان گرفته و در حال مرگ باشم، علي پروين يا منصور برزگر بيايند بالاي سر من، جاي گلايه اي باقي نمي ماند چون ورزشي هستند ولي كانديد مجلس بيايند ممكن است شائبه به وجود بيايند ولي اين تصوير را من در كانال! اينستاگرامم منتشر نكردم و ممكن است شيطنت‌هايی رخ داده باشد.

این‌ها آدم‌های بزرگی نیستند!
در همین حال سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرآنلاین درباره عکس گرفتن بعضی شخصیت‌های ورزشی و سیاسی با پورحیدری گفت: «من معنی این رفتار را متوجه نمی‌شوم. شما اگر می‌خواهی عیادت کنی برای چه با خودت عکاس می‌بری؟ هواداران استقلال من را در خیابان می‌دیدند از این موضوع ناراحت بودند که عکس منصورخان در آن وضعیت در فضای مجازی پخش می‌شد. من در این مدت چند بار به دینش رفتم ولی شما یک عکس از من دیدید؟ مردم دوست دارند منصورخان را همانطور سرحال و سرزنده به یاد بیارند و انتشار این عکس‌ها غیراخلاقی است. خیلی‌ها به خاطر شهرت این عکس‌ها را گرفتند و من خیلی از این بابت ناراحت شدم.»

پس از چند دقیقه دوباره با ایشان تماس گرفتیم و او گفت: «واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم. افرادی که این عکس‌ها را می‌گیرند انسان‌های بزرگی نیستند. انتشار این تصاویر غم از دست دادن منصورخان را برای ما بیشتر می‌کند.»
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    لازم است پرونده کاری چنین انسانهایی بررسی شود.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا چه کسایی عضو شورای شهر هستن. از اول تا آخر مصاحبش معلوم نیست چی میگه!!! متاسفم.

  • ناشناس ارسالی در

    بقیه عکسها از ایشون در بیمارستان هم دست کمی از این عکس نداشت .وقتی یه نفر اون قدر مریض و بی حاله و کنترلی روی رفتار و سکناتش نداره حتی نیمه هوشه ، نباید با نیش باز در کنارش ایستاد و عکس گرفت .این روزها برای همه هست. آدم باشیم .

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید