19 کشته و 24 زخمی در واژگونی اتوبوس زائران اربعین

اتوبوس زائران اربعین که در محور اقلید به سمت یاسوج در گردنه جمال‌بیگ واژگون شده بود، 19 کشته و 24 مصدوم بر جا گذاشته است.

کد خبر : ۲۹۱۴۹
بازدید : ۱۶۶۳
اتوبوس زائران اربعین که در محور اقلید به سمت یاسوج در گردنه جمال‌بیگ واژگون شده بود، 19 کشته و 24 مصدوم بر جا گذاشته است.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۲۰ و ۲۳ دقیقه امشب به اورژانس گزارش شده است.

حسن همتی افزود: اولین آمبولانس از اقلید به صحنه اعزام می‌شود و متعاقب گزارش همکاران به واسط وسعت حادثه، جمعا ۱۲ آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شده است.

او با بیان این که وسعت حادثه زیاد است، گفت: بر اساس آخرین اخبار تاکنون ۱۹ تن از سرنشینان اتوبوس کشته و ۲۴ نفر زخمی شده‌‌اند.

همتی با تصریح این که مصدومان به بیمارستان‌های اقلید و یاسوج منتقل شده‌اند، گفت: اتوبوس آمبولانس با استقرار در محل سعی در ارائه خدمات به مصدومان سرپایی دارد. جست‌وجو برای یافتن مصدمان احتمالی در محل ادامه دارد و نیروهای امدادی هلال‌احمر و سایر نیروهای راهداری و پلیس راهور نیز در محل حضوری فعال و موثر دارند.

یک منبع مطلع به خبرنگار ایسنا گفت که اتوبوس حامل زائران یزدی بوده که از این محور برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به سمت مرز در حرکت بوده‌اند. گزارش ایسنا حاکی است که برابر اعلام سازمان حمل و نقل و راهداری کشور، تردد اتوبوس‌های مسافربری از این محور ممنوع اعلام شده است. محور یاد شده یک محور فرعی روستایی است که دارای گردنه و پیچ‌های خطرناکی است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید