تکرار حادثه "خرم‌آباد" در تهران

بارش باران و آب‌های خروشان، شامگاه دوشنبه سرنوشت تلخی برای یک زن در تهران رقم زد.

کد خبر : ۲۹۱۵۷
بازدید : ۳۶۵۳
فرادید | بارش باران و آب‌های خروشان، شامگاه دوشنبه سرنوشت تلخی برای یک زن در تهران رقم زد.

این حادثه حوالی ساعت ١٩:٤٣ دوشنبه شب گذشته رخ داد. در آن ساعت زن جوانی وقتی داشت به همراه پسرش از جوی آبی در خیابان پاسداران رد می‌شد، ناگهان به داخل این جوی آب سقوط کرد و آب او را با خود برد. پسرش فریاد می‌زد و مردم نیز سعی کردند او را نجات دهند. اما شدت آب بیشتر از این حرف‌ها بود و هیچ‌کس نتوانست این زن را نجات دهد.

بلافاصله شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۵ سقوط این زن به جوی آب را خبر داده و اعلام کردند که آب این زن را با خود برده است.

به دنبال اعلام این حادثه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد و پیگیری‌ها در این رابطه آغاز شد. پس از حضور آتش‌نشانان در محل پسر بچه ۱۰ ساله این زن ادعا کرد که جریان شدید آب مادرش را با خود برده است.

همچنین برخی از مغازه‌داران و کسبه نیز تأیید کرده و اعلام کردند که برای نجات این زن نیز وارد عمل شدند اما جریان آب او را با خود برده است. در ادامه بررسی‌ها آتش‌نشانان کیف‌دستی این زن را کشف کردند، اما متأسفانه تلاش‌ها برای یافتن این زن بی‌فایده بود و عملیات جست‌وجو همچنان ادامه یافت. در حال حاضر نیز این پرونده در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران در حال بررسی و پیگیری است.

گفتنی است در همین روز و در خرم آباد دختر جوان دانشجویی هنگام پریدن از کانال آب، جانش را از دست داد. ماجرا از این قرار بود که دختر جوانی عصر روز دوشنبه درست هنگام سوار شدن به یک خودرو پژو به داخل جوی آب سقوط کرد. این دختر جوان در آن سوی جریان خروشان آب ایستاده و می‌خواست به سوی دیگر برود؛ جایی که پسر پژوسوار ایستاده بود. او در یک لحظه پرید ولی جریان آب او را با خود ‌برد. این درحالی بود که پسر جوان هم سوار خودرویش شد و رفت پی زندگی‌اش.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید