هشدار ترامپ به رأی‌دهندگان

کاندیدای جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به رأی‌دهندگان در این کشور نسبت به تاکتیک‌های رسانه‌ای علیه خودش هشدار داد.

کد خبر : ۲۹۱۶۰
بازدید : ۲۸۵۵
کاندیدای جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به رأی‌دهندگان در این کشور نسبت به تاکتیک‌های رسانه‌ای علیه خودش هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتینک، دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار یادداشتی به شهروندان آمریکایی هشدار داد: رسانه‌های آمریکایی از تاکتیک‌هایی با هدف انحراف افکار عمومی به منظور حصول اطمینان از پیروزی هیلاری کلینتون استفاده می‌کنند.

در این یادداشت ترامپ حامیان خود را به استفاده از رسانه‌هایی نظیر وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی با هدف مقابله با رسانه‌های جریان اصلی و تاکتیک‌های "کثیف" این رسانه‌ها تشویق کرده است.

در متن این یادداشت آمده است:

در شب برگزاری انتخابات، انتظار تاکتیک‌های رسانه‌ای قدیمی رسانه‌های جریان اصلی را داشته باشید. وقتی نتایج اولیه نشان‌دهنده پیشتاز بودن کلینتون باشد آن‌ها پیروزی کلینتون را در ایالت مورد نظر اعلام و از رأی‌دهندگان می‌خواهند که دیگر در انتخابات مشارکت نکنند اما وقتی ترامپ در ایالتی پیشتاز باشد این رسانه‌ها با این امید که کلینتون را یاری دهند از رأی‌دهندگان می‌خواهند که هرچه سریعتر پای صندوق‌های رأی بروند.

ترامپ پیش از این نیز بارها به انتقاد از "رسانه‌های جریان اصلی" به خاطر حمایت و جانبداری از کاندیدار دموکرات‌ها پرداخته است.

کاندیدای جمهوری‌خواهان در یادداشت خود آورده است: شما در آنچه ویکی‌لیکس منتشر کرده دیده‌اید که این رسانه‌های جریان اصلی تا چه اندازه کثیف و دروغ‌پرداز هستند. اما با آگاهی لازم می‌توانید این اثر را خنثی کنید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید