نقض قانون رای گیری از سوی پسر ترامپ!

«گلریا استرمن» قاضی دادگاه شهرستان «کلارک» واقع در ایالت نوادا بامداد امروز ( چهارشنبه) گفت: شکایت ستاد انتخابات «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از مسئولان برگزاری انتخابات این ایالت، در شرایط فعلی، قابل بررسی نیست.

کد خبر : ۲۹۱۶۳
بازدید : ۴۵۳۷
«گلریا استرمن» قاضی دادگاه شهرستان «کلارک» واقع در ایالت نوادا بامداد امروز ( چهارشنبه) گفت: شکایت ستاد انتخابات «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از مسئولان برگزاری انتخابات این ایالت، در شرایط فعلی، قابل بررسی نیست.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، استرمن با بیان این مطلب، افزود: انجام این کار موجب خواهد شد هویت دست اندرکاران فعال در حوزه های رای گیری برای عموم مردم آشکار شود که این کار ممکن است برای آنان خطراتی را به دنبال داشته باشد.

این در حالی است که ستاد انتخابات «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان کلارک ایالت نوادا به سبب تداوم فرآیند رای گیری به مدت نزدیک به 2 ساعت پس از اتمام انتخابات زودهنگام در این ایالت شکایت کرد.

قانون انتخابات در بسیاری از ایالت ها از جمله ایالت نوادا به افرادی که در پایان زمان رای گیری در صف ایستاده باشند، اجازه می دهد تا رای خود را به صندوق بیندازند.
نوادا یکی از ایالت های نسبتا بی طرف با شش رای الکترال است.

پسر ترامپ قانون را نقض کرد
تارنمای «هیل» رسانه کنگره آمریکا، با اشاره به ممنوعیت عکس گرفتن در مراکز رای گیری در ایالت نیویورک، نوشت، «اریک ترامپ» پسر «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار تصویر برگه رای خود در شبکه اجتماعی «توییتر»، قانون این ایالت را نقض کرده است.

به گزارش تارنمای خبری تحلیلی «هیل» که اخبار کنگره آمریکا را منتشر می کند، پسر ترامپ امروز صبح (به وقت محلی) پس از رای دادن، تصویر برگه رای خود را در صفحه اش در شبکه «توییتر» منتشر کرد و ذیل آن نوشت: «این که به پدرم رای دادم یک افتخار باورنکردنی است! او کار بسیار بزرگی برای آمریکا ایالات متحده انجام خواهد داد!»

هیل یادآور شد که اریک ترامپ اکنون این توییت را از صفحه خود پاک کرده است و افزود: «ایالت نیویورک از جمله ایالت هایی است که عکس گرفتن را مراکز رای گیری ممنوع کرده است و این عکس گرفتن از برگه رای پرشده را نیز شامل می شود.»

به نوشته این تارنما، مجله «نیویورک» هفته گذشته اعلام کرد که نقض قوانین رای گیری جریمه ای بالغ بر 1000 دلار و تا یک سال حبس به دنبال دارد. هفته گذشته سه نفر از ساکنان نیویورک از «کوین کاسل» (Kevin Castel)، قاضی فدرال «منهتن»، درخواست کرده بودند که مجوز عکس گرفتن در مراکز رای گیری را در انتخابات امسال صادر کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید