ام‌وی‌ام 315 بخریم یا رنو ساندرو؟

ام‌وی‌ام 315 بخریم یا  رنو ساندرو؟
کد خبر : ۲۹۵۸۵
بازدید : ۴۷۳۴
خودروهای هاچ‌ بک با همه محدودیتی که در فضا دارند نشان داده‌اند که در بازار ایران از مقبولیت زیادی برخوردار هستند. ام‌وی‌ام 315 این روزها در خیابان زیاد دیده می‌شود. خودرویی چینی که به دلیل طراحی خوب توانسته در بازار موفق باشد. در سوی دیگر خودرویی وجود دارد که به بازار نیامده توانست موفق باشد.

ساندرو که در حقیقت همان تندر90 هاچ‌بک است. این دو خودرو در مدل دنده دستی در یک بازه قیمت به سر می‌برند. ساندرو به دلیل گیربکس خوبی که دارد از شتاب و سرعت مناسبی برخوردار است. ساندرو موتوری پر‌حجم‌تر دارد، همچنین مصرف سوخت ساندرو در سیکل ترکیبی کمتر است. اما چهره زیبا را باید در ام‌وی‌ام 315 یافت.

هر دو خودرو درون کابین کیفیت چندان بالایی ندارند اما از نظر فضای کابین، هر دو خودرو مناسب هستند. اما صندلی‌های ام‌وی‌ام راحت ترند به خصوص صندلی‌های عقب آن. از نظر امکانات نیز ام‌وی‌ام در سطحی بالاتر قرار دارد. این در حالی است که لوازم یدکی به خصوص قطعات بدنه 315 گران‌تر از ساندرو بوده و کمیاب‌تر نیز هست. از این‌رو اگر به دنبال خودرویی کم‌مصرف و با شتاب بهتر هستید ساندرو بخرید اما اگر زیبایی و امکانات بیشتر مد نظر شماست 315 انتخاب بهتری است.

از نظر گستردگی خدمات پس از فروش هم وضعیت ساندرو به دلیل وابستگی به خودروسازان بزرگ داخلی بهتر است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید