یک سینماگر درگذشت

یک سینماگر درگذشت

علیرضا قومی که بیشتر سابقه چهره‌پردازی و کار در جلوه‌های ویژه را داشته، از چندماه قبل به‌دلیل بیماری دچار مشکلاتی شد، از دست پزشکان هم کاری برنیامد و از شب گذشته به‌دلیل مشکل تنفسی حالش بدتر شد.

کد خبر : ۲۹۷۸۳
بازدید : ۱۹۱۴
یک سینماگر درگذشت علیرضا قومی - چهره‌پرداز سینما - درگذشت.

به گزارش ایسنا، محمدرضا قومی، برادر این سینماگر به ایسنا گفت: برادرم صبح یکشنبه، ۳۰ آبان‌ماه به‌دلیل بیماری‌ که مدت‌ها از آن رنج می‌برد و نیز مشکل تنفسی، در خانه درگذشت.

او ادامه داد: علیرضا قومی که بیشتر سابقه چهره‌پردازی و کار در جلوه‌های ویژه را داشته، از چندماه قبل به‌دلیل بیماری دچار مشکلاتی شد، از دست پزشکان هم کاری برنیامد و از شب گذشته به‌دلیل مشکل تنفسی حالش بدتر شد.

قومی همچنین گفت: مراسم تشییع علیرضا قومی ساعت ۹:۳۰ سه‌شنبه (دوم آذرماه) از مقابل خانه سینما در خیابان وصال به سمت قطعه هنرمندان بهشت‌ زهرا (س) برگزار می‌شود.

به گفته‌ی او، مراسم ختم این سینماگر چهارشنبه (سوم آذرماه) از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در مسجد الرسول (ص) میدان کاج در سعادت‌آباد برپا خواهد شد.

علیرضا قومی متولد سال ۱۳۲۹، سابقه‌ی بازیگری، مدیریت تولید، جلوه‌های ویژه و گریموری را داشت و طراحی چهره‌پردازی «افراطی‌ها» و «پرواز مرغابی‌ها» از جمله فعالیت‌های او بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید