دردسرهای انتشار فیلم دانش آموز اصفهانی

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مزاح معلمان با دانش آموز هشت ساله بی جا بوده و با خاطیان برخورد می کنیم.

کد خبر : ۲۹۹۶۹
بازدید : ۱۶۴۴
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مزاح معلمان با دانش آموز هشت ساله بی جا بوده و با خاطیان برخورد می کنیم.

به گزارش میزان علیرضا مهدی در مورد انتشار فیلم یک دانش آموز اصفهانی توسط مسئولان مدرسه و تهدید وی به اخراج از سوی بازرس آموزش و پرورش گفت: دانش آموز 8 ساله در مدرسه سیف اصفهان درس می خواند و این فیلم چندی قبل توسط مدیران و معلمان از وی ضبط شده است.

او با محکوم کردن این اقدام مسئولان و معلمان مدرسه، گفت: این اقدام یک بی تدبیری و مزاح بی جایی بوده است که از سوی همکاران ما سر زده است.

به گفته مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان در فیلم به حضور بازرس آموزش و پرورش اشاره شده است که این موضوع کذب بوده و در آن زمان بازرسی به مدرسه اعزام نشده بود.

مهدی از بازخواست مسئولان مدرسه خبر داد و افزود: در پی این اتفاق مدیرو مسئولان مدرسه به آموزش و پرورش احضار شده و به دنبال تحقیق از آنها در مورد چرایی انجام این اقدام هستیم.

او افزود: پس از توضیحات مدیر و مسئولان و معلمان مدرسه با خاطیان برخورد جدی خواهد شد. همچنین در صورت شکایت خانواده دانش آموز به این موضوع نیز رسیدگی می کنیم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید