انبار خودرویی که هیتلر فراموش کرد!

انبار خودرویی که هیتلر  فراموش کرد!
کد خبر : ۳۰۲۲۹
بازدید : ۱۴۴۷۸
فرادید | یک معلم تربیت بدنی بلژیکی هنگام ماجراجویی و سرکشی از یک معدن سنگ بلااستفاده در مرکز فرانسه با انباری از خودروهای زنگ زده مواجه شد که از اوایل جنگ جهانی دوم در آنجا پنهان شده بود.

به گزارش فرادید به نقل از دیلی میل، ونست میکل آن ماجراجویی را هیجان انگیز توصیف کرد زیرا آن انبار خودروها نزدیک به 70 سال به همان صورت باقی مانده بود و کسی از آن خبری نداشت.

چنین به نظر می‌رسد که خودروها در اوایل جنگ جهانی دوم وارد معدن شده بودند تا مجدد مورد پیگیری و مصادره قرار نگیرند، اما به مروز زمان به فراموشی سپرده شده بودند.

آقای میکل می‌گوید: «انگار داشتم در 70 سال پیش قدم می‌زدم؛ واقعا نمی‌دانم چگونه ممکن بود! پس از اتمام جنگ، هیچ کس دیگر به آن اتومبیل‌ها فکر نکرد و برای همیشه به دست فراموشی سپرده شدند. البته صاحب معدن بعدها چند خودروی دیگر نیز به آن‌ها اضافه کرد.»

در حال حاضر، جز بدنه خودروها تقریبا هیچ چیزی از آن‌ها باقی نمانده است. گفتنی است هجوم آلمان به فرانسه در ماه مه سال 1940 میلادی صورت گرفت و نازی‌ها تنها در عرض 6 هفته کنترل فرانسه، بلژیک، لوکزامبورگ و هلند را در دست گرفتند. این حمله در 25 اوت 1944 میلادی، یعنی پس از گذشت حدود چهار سال پایان یافت. در ادامه تصاویر انبار خودرویی که هیتلر فراموش کرد را مشاهده کنید.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر بر روی آن ها کلیک کنید


منبع: Dailymail
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    پرایدمو با یکی از اینها عوض میکنم چیزی هم نمیخوام...

  • ناشناس ارسالی در

    اگه ایرانی بود فقط سلفی میگرفت

  • سهند ارسالی در

    اكثر اين خودرو ها پژو 401 اكليپس و سيتروئن7B هستند .هيتلر مگر مغز خر خورده بود اين ها پنهان كند.كشوري كه بنز و فولكس واگن ميساخت احتياجي به آشغالهاي فرانسوي نداشت .احتمالا ميخواست اينها را در كوره هاي ذوب آن تبديل به عنوان آن قراضه استفاده كند و از آن خنپاره و تسليحات بسازد كه در جنگ كاربرد داشته باشد ...هرچيزي را باور نكنيد .

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید