چطور بهترین زن دنیا برای همسرتان باشید؟

۱۴همسرداری کاری آسان نیست، به ویژه اگر بخواهید همسری فوق‌العاده هم باشید. ولی خبر خوب این است که تصمیم داریم ۱۴ نشانه که بهترین زن دنیا برای شوهرتان هستید را به شما معرفی کنیم که اگر در زندگی انجام‌شان می‌دهید، همسرتان حتما به این موضوع پی برده است که بهترین زن دنیا را دارد.

کد خبر : ۳۰۶۰۰
بازدید : ۵۳۸۴
۱۴همسرداری کاری آسان نیست، به ویژه اگر بخواهید همسری فوق‌العاده هم باشید. ولی خبر خوب این است که تصمیم داریم ۱۴ نشانه که بهترین زن دنیا برای شوهرتان هستید را به شما معرفی کنیم که اگر در زندگی انجام‌شان می‌دهید، همسرتان حتما به این موضوع پی برده است که بهترین زن دنیا را دارد.

در ادامه ۱۴ نشانه که بهترین زن دنیا برای شوهرتان هستید آمده است:

۱. از موفقیت‌های‌اش هیجان‌زده می‌شوید
وی در کارش ترفیع گرفته، دوره‌ی تمرینی را برای ورزش‌های سه‌گانه با موفقیت به پایان رسانده، یا پختن غذایی جدید را یاد گرفته است. وقتی وی از انجام موفقیت‌آمیز کاری هیجان‌زده است، شما نیز خوشحال می‌شوید. این موضوع برای‌تان روشن است که یک زن خوب از دستاوردهای شوهرش به اندازه‌ی موفقیت‌های خودش هیجان‌زده می‌شود.

۲. فیلم مورد علاقه‌ی شوهرتان را تماشا می‌کنید (حتی اگر مزخرف‌ترین فیلم دنیا باشد)
این فیلم را میلیون‌ها بار دیده‌اید، و اصلا هم قشنگ نیست، ولی به تماشای فیلمی که مورد علاقه‌ی شوهرتان است ادامه می‌دهید، زیرا شوهرتان آن را دوست دارد. اگر هم در برخی لحظاتِ مناسب، از روی ادب و مهربانی لبخندی نیز بزنید، امتیازی ویژه برای‌تان محسوب می‌شود.

۳. وی را همیشه در اولویت قرار می‌دهید

شوهرتان اولویت درجه‌ی یک است.

به این موضوع باور دارید که حرفه و سرگرمی‌های‌تان از شوهرتان مهم‌تر نیستند. هیچ‌کس بر وی برتری و اولویت ندارد، حتی دوستان، خانواده یا بچه‌های‌تان.

۴. برخی کارها را به تنهایی و مستقل انجام می‌دهید
این‌که شوهرتان اولویت نخست‌ شما است، به این معنی نیست که تنها اولویت زندگی‌تان است. در کنار کارهای مربوط به همسرداری، بسیاری کارهای دیگر نیز وجود دارند. حتی اگر ترجیح می‌دهید همیشه اطراف شوهرتان باشید، ولی از این‌که تنها بمانید نیز کاملا راضی و خشنود می‌شوید زیرا شما انسانی کامل و مستقل هستید.

۵. غذای مورد علاقه‌اش را درست می‌کنید
حتی اگر از این غذا متنفر هستید یا پیش‌تر این غذا را افتضاح درست کرده بودید، باز هم غذای مورد علاقه‌اش را می‌پزید، زیرا با این کار به وی نشان می‌دهید از علایق‌اش باخبرید و می‌خواهید برای‌اش کارهای خوب انجام دهید.

۶. وی را به خنده می‌اندازید
اگر می‌دانید شوهرتان با چه مسخره‌بازی‌هایی از جانب‌ شما قهقهه سر می‌دهد یا چگونه می‌توانید فقط با یک نگاه وی را به خنده بیندازید، بهترین زن دنیا هستید.

۷. اسرارش را در قلب‌تان حفظ می‌کنید
اگر شوهرتان از این‌ موضوع ناراحت است که حرف‌های خصوصی‌تان را با افرادی دیگر در میان می‌گذارید، به وی اطمینان می‌دهید که این‌طور نیست. کوچک‌ترین مسائل خصوصی‌تان را به حتی مادرتان یا هر فردی که فقط چند دقیقه در فروشگاه محل ملاقات‌اش کرده‌اید، نمی‌گویید. شوهرتان افکار درونی‌اش را به این دلیل با شما در میان می‌گذارد که کاملا به شما اعتماد دارد.

۸. با دوستان‌اش مهربان هستید (آن‌ها نیز همین‌طور)
می‌دانید این افراد پیش از شما در زندگی‌اش حضور داشتند، بنابراین بخشی کاملا مهم از زندگی‌اش هستند. به علاوه، از این‌که این آدم‌ها در زندگی‌تان هستند نیز خوشحالید، و از این‌که گاهی اوقات با آنها وقت می‌گذراند ناراحت نمی‌شوید.

به علاوه، اگر دوستان شوهرتان نیز شما را دوست دارند، پس قطعا نشانه‌ای است از این‌که شما یکی از بهترین زن‌های دنیا هستید.

۹. اجازه دهید کاری برای‌تان انجام دهد
با این‌که حتی در ۱۰ سالگی به تنهایی و بدون کمک دیگران توانسته بودید خانه‌ای درختی برای خودتان بسازید، ولی به شوهرتان اجازه ‌می‌دهید برخی کارهای مربوط به شما را برای‌تان انجام دهد. خیلی از مردان نیاز دارند احساس کنند کسی نیازشان دارد، و بهترین زن دنیا کسی است که اجازه دهد شوهرش به وی خدمت کند.

۱۰. برای‌اش یادداشت می‌گذارید
بهترین زنان دنیا با گذاشتن یک نقاشی ساده و دوست‌داشتنی در ساک ناهار شوهرشان، با نوشتن یادداشتی عاشقانه با رژ لب بر روی آینه‌، یا انداختن یک نامه‌ در جیب‌شان به یاد آنها می‌اندازند که چه‌قدر دوست‌شان دارند. حتی اگر هر روز بی‌اختیار و ناگهانی پیامکِ "‌دوستت دارم‌‌"‌ برای شوهرتان می‌فرستید، باز هم یکی از بهترین همسران دنیا هستید.

۱۱. دائما از وی ایراد نمی‌گیرید
مطمئنا همیشه می‌خواهید شوهرتان بهترین رفتارها را از خود بروز دهد، و گاهی اوقات واقعا، واقعا می‌خواهید کفش‌های کثیف‌اش را داخل خانه نیاورد. ولی قبول کنید، شما مادرش نیستید. بلکه، هر دوی شما شرکای یک زندگی هستید که در آن تلاش می‌کنید برای اصلاح یکدیگر، به هم کمک کنید. می‌دانید دائما ایراد گرفتن و نق زدن در مورد اشتباهات یا چیزهایی که از وی می‌خواهید، هرگز کمک نمی‌کند شوهرتان به بهترین شوهر دنیا و هم‌چنین خودتان به بهترین زن دنیا تبدیل شوید.

۱۲. برای‌اش دعا می‌کنید
علی‌رغم همه‌ی مشغولیات ذهنی‌تان، هرگز فراموش نمی‌کنید برای شوهرتان از خدا کمک بخواهید. به ویژه این‌که، همیشه برای وی آرزوی خوشبختی و سعادت می‌کنید. این عمل فداکارانه و صادقانه روز به روز رابطه‌تان را قوی‌تر می‌کند.

۱۳. زمان‌های بودن با وی را قدر می‌دانید
وقتی با هم هستید، فیس‌بوک‌تان را چک نمی‌کنید یا سرگرم ویرایش‌ عکس‌هایی نمی‌شوید که از میز صبحانه گرفته‌اید. بلکه قدر زمان‌هایی را که با یکدیگر هستید، می‌دانید و نهایت تلاش‌تان را می‌کنید تا چیزهای غیرضروری را که حواس‌تان را پرت می‌کنند، از میان بردارید.

۱۴. اشتباهات‌اش را صرف‌نظر از کوچک یا بزرگ بودن‌شان می‌بخشید
هر دو ممکن است مرتکب اشتباه شوید، حتی بزرگ‌ترین اشتباهات. حتی ممکن است عشق‌تان کم‌رنگ شود. ولی بهترین زن‌های دنیا، صرف‌نظر از هر مشکل کوچک یا بزرگ، شوهران‌شان را به آسانی می‌بخشند.

اگر فکر میکنید شما بهترین زن دنیا برای شوهرتان هستید اطلاعاتتان را درباره این ۱۴ نشانه با سایر خوانندگان از طریق همین صفحه به اشتراک بگذارید.

منبع: فامیلی‌شِیر
ترجمه: سایت بازده
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید