تصاویر/ رایان سیروس تفضلی کیست

تصاویر/ رایان سیروس تفضلی کیست

رایان سیروس تفضلی، مدافع ایرانی – انگلیسی تیم پیترو برو با زدن دو گل در 13 بازی برای تیم خود در لیگ یک انگلیس توانسته نظر کارلوس کی‌روش برای بررسی عملکردش برای دعوت احتمالی به تیم ملی ایران را جلب کند.

کد خبر : ۳۱۳۴۷
بازدید : ۲۹۲۳
رایان سیروس تفضلی، مدافع ایرانی - انگلیسی تیم پیترو برو با زدن دو گل در 13 بازی برای تیم خود در لیگ یک انگلیس توانسته نظر کارلوس کی‌روش برای بررسی عملکردش برای دعوت احتمالی به تیم ملی ایران را جلب کند.

به گزارش ایسنا، روز گذشته نشریه دیلی میل از علاقه‌مندی کارلوس کی‌روش به یک بازیکن ایرانی الاصل شاغل در لیگ دو انگلیس که بعد از لیگ برتر و چمپیونشیپ معتبرترین مسابقات انگلیس محسوب می‌شود، خبر داد و اعلام کرد که سرمربی تیم ملی ایران از ماه‌های گذشته عملکرد این بازیکن را زیر نظر گرفته است.

رایان سیروس تفضلی، بازیکن تیم پیترو برو انگلیس است که دیلی میل به بازی خوب این بازیکن در ماه‌های گذشته هم اشاره کرده است و شماره پنج این تیم را به تن می‌کند. این بازیکن ایرانی که پاسپورت انگلیسی دارد، با ۲۵ سال سن - متولد سال ۱۹۹۱- مدافع جوانی به حساب می‌آید و با قد ۱۹۶ سانتی متر و وزن ۸۹ کیلو گرم، از فیزیک مناسبی هم برخوردار است.

تفضلی فوتبال را از آکادمی فوتبال ساوتهمپتون آغاز کرده و بعد از دو بار انتقال قرضی به سالسباری سیتی، با انتقالی به تیم منسفیلد تاون منتقل شد. تفضلی از ابتدای فصل جاری نیز به پیترو برو پیوست و در فصل جاری به همراه این تیم در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

تفضلی در ۱۳ بازی تیم خود در این فصل حضور ثابتی داشته و توانسته به عنوان مدافع مرکزی، دو گل را به تیم‌های چارلتون و نورثهمپتون هم بزند. این مدافع ایرانی‌الاصل در طول این بازی‌ها یک کارت قرمز را هم از داوران دریافت کرده است.

تفضلی برای رسیدن به خط دفاعی تیم ملی با بازیکنانی آماده‌ای مانند سید جلال حسینی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، عزت الله پورقاز را پیش روی خود می‌بیند که از نظر سنی (به غیر از پورعلی‌گنجی) کوچک‌تر از همه این بازیکنان محسوب می‌شود.

تصاویر/ رایان سیروس تفضلی کیست

تصاویر/ رایان سیروس تفضلی کیست

تصاویر/ رایان سیروس تفضلی کیست
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید