قتل اسرار آمیز با شلیک گلوله

با گذشت هشت سال از مرگ اسرارآمیز مرد جوان در شیراز، مردی به عنوان مظنون در جنایت دستگیر شد.

کد خبر : ۳۱۵۵۰
بازدید : ۵۳۳۲
با گذشت هشت سال از مرگ اسرارآمیز مرد جوان در شیراز، مردی به عنوان مظنون در جنایت دستگیر شد.

تحقيقات در اين پرونده از هشت سال قبل شروع شد. در آن روز گزارش مرگ اسرارآميز مردی جوان در اختيار بازپرس کشیک قرار گرفت و او همراه تيم تجسس در محل حادثه كه خیابانی در شیراز بود، حاضر شدند. حادثه در خیابانی رخ داده و جسد قرباني در آنجا افتاده بود. آن طور كه مشخص بود حدود چند ساعت از مرگ وي ميگذشت و آثار اصابت گلوله بر روي بدنش ديده ميشد.

تحقيقات حكايت از اين داشت كه این مرد جوان توسط فرد یا افرادی غافلگیر شده و با اصابت گلوله به قتل رسیده است.بررسيها نشان ميداد كه احتمالا شخص آشنايي به راحتي توانسته وی را غافلگیر و به جنايت دست زده است.

تیم جنایی متشكل از كارشناسان پزشكي قانوني، بازپرس، كشيك و اكيپ بررسي صحنه جرم پس از حضور در محل جنایت با جسد جوانی در حالیکه با اصابت گلوله به قتل رسیده بود،روبه رو شد. نخستین بررسی ها نشان داد، جنایت با انگیزه انتقامجویی صورت گرفته و قاتل دست به جنايت زده است.

پس از تحقیقات مقدماتی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان، تجسس برای کشف راز این جنایت را آغاز کردند.

در حالي كه چند ساعت بيشتر از وقوع اين ماجرا نمي گذشت بار ديگر ماموران به آن محل عزيمت كرده و پي بردند كه این جنایت به دلیل مسائل اخلاقی بوده است.

در حالی که تحقیقات برای يافتن آنها ادامه داشت سرنخ هايي در اختيار ماموران قرار گرفت. در ادامه با معاينه قرباني، آثار درگیری بر روی بدن مقتول حکایت از غافلگیر شدن او از سوی قاتل داشت. در این جنایت نیز سرقتی صورت نگرفته بود که موضوع فرضیه قتل با انگیزه انتقامجویی مطرح شد.

در فرضیه ای دیگر احتمال ارتکاب جنایت از سوی مردی آشنا مطرح و تحقیقات گسترده ای با دستور بازپرس برای دستگیری تنها مظنون اين جنايت آغاز شدو تلاش ها برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه پس از هشت سال ماموران توانستند متهم را دستگیر کنند.

متهم در بازجویی ها با اعتراف به ارتکاب جنایت گفت: من از زمانی که وی را به قتل رساندم عذاب وجدان شدید داشتم. من و مقتول به دلیل موضوعات اخلاقی با یکدیگر اختلاف شدیدی داشتیم تا اینکه روز حادثه ساعت ها در گوشه ای کمین کردم.

روز حادثه زماني كه او را ديدم در یک لحظه کنترلم را از دست داده و به سمتش شلیک کرده و او را کشتم.

متهم در تمامي مراحل تحقيقات به قتل اين مرد اقرار كرد و مدعي شد برای رهایی از درگیری، نقشه قتل را طراحي كرده و در يك موقعيت مناسب او را به قتل رسانده است. وی هم اکنون در بازداشت بسر می برد.

منبع: خبر جنوب
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید