سفیر یونان در برزیل ناپدید شد

پلیس ایالت ریو دو ژانیرو روز پنجشنبه خبر داد ، «کریاکاس آمیریدیس» سفیر یونان در برزیل از روز دوشنبه گذشته در ریو دو ژانیرو ناپدید شده است.

کد خبر : ۳۱۷۱۳
بازدید : ۱۰۳۴
پلیس ایالت ریو دو ژانیرو روز پنجشنبه خبر داد، «کریاکاس آمیریدیس» سفیر یونان در برزیل از روز دوشنبه گذشته در ریو دو ژانیرو ناپدید شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اروپاپرس، مقامات ریو دو ژانیرو، عملیات جستجوی این دیپلمات 59 ساله را آغاز کرده و از کسانی‌ که اطلاعاتی‌ در این مورد در دست داشته باشند خواست که به مراکز ذیربط و نیروهای امنیتی اطلاع دهند.

بر اساس گزارشات پلیس ، سفیر اخرین بار روز دوشنبه در 'بایشادا فلومیننسه' منطقه پر جمعیت واقع در شمال شهر ریو دو ژانیرو دیده شد.

عملیات جستجوی سفیر یونانی را یگان قتل و جنایت پلیس بر عهده دارد.

این در حالی‌ است که منابع سفارت یونان در برازیلیا به روزنامه 'فولها دو سائوپائولو' اعلام داشتند که آمیریدیس به طور رسمی‌، تا روز 9 ژانویه (20 دی ) در تعطیلات به سر می‌ برد.

یک دیپلمات یونانی در این باره اشاره کرد که روز دوشنبه آخرین بار با سفیر از طریق سیستم پیامک تلفن همراه تماس گرفت و سفارت یونان پس از این که هیچ کس نتوانست با وی تماس حاصل کند، ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید