پلیس عربستان به دنبال میهمانان پارتی مختلط جده

کد خبر : ۳۱۸۵۳
بازدید : ۱۵۳۷

ویدئویی در بیستم دسامبر در توییتر منتشر می‌شود. آنچه در این ویدئو به چشم می‌آید جوانانی هستند در حال رقص و خنده و البته نوشیدن الکل در طبقه بالای یک ساختمان.

به گزارش خبرآنلاین، فرانس ۲۴ گزارش داد؛ زنانی با پوشش غربی در حال رقص و خنده با صدای موزیک در این ویدئو دیده می‌شوند. آنچه که درباره این ویدئو که در تاریخ بیستم دسامبر در یوتیوب منتشر سده است عجیب و شگفت آور به نظر می‌رسد محل برگزاری این پارتی مختلط در کشور عربستان است.

در واقع این پارتی مختلط در شهر مذهبی جده برگزار شده است.

همزمان با انتشار این ویدئو پلیس مذهبی جده به شدت از این وقوع چنین اتفاقی مات و متحر شد.

نکته اینجاست که هر دو مورد مشاهده شده در این ویدئو یعنی مهمانی مختلط و نوشیدن الکل در کشور عربستان قدغن است ،‌در واقع اینها از جمله قوانین در این کشور به حساب می‌آیند.

این ویدئو به سرعت به دست پلیس عربستان رسید و خیلی سریع صاحب خانه به واسطه شهرت برجی که در فیلم منتشر شده دیده می‌شد، شناسایی شد.

این مرد اردنی در حالیکه سعی داشت به کشورش فرار کند دستگیر شد. همزمان یک زن لبنانی که از جمله مهمانان این پارتی بودند نیز دستگیر شدند.

بنا به گفته پلیس عربستان ، تلاش برای دستگیری دیگر مهمانان هم ادامه دارد.

در حقیقت این نوع از دستگیری‌ها در کشور عربستان یک اتفاق معمول است. همانطور که در ژوئن سال 2014 پلیس عربستان به یک جشن مختلط فارغ التحصیلی در شهر جده حمله کرد که در پی این اتفاق 16 جوان دستگیر شدند.

جده شهری ساحلی در عربستان است. از همین رو این شهر به مهمانی‌های همراه با الکل پشت درهای بسته معروف است. البته این اتفاق منحصر به فرد به طور انحصاری برای دو دسته از افراد ویژه ممکن است: یکی شاهزاده‌های ثروتمند سعودی و دیگری غربی‌ها که از طریق کشتی و کانال‌های نظامی یا دیپلماتیک می‌توانند نوشیدنی‌های الکلی به دست بیاورند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید