«ولید بن طلال» دست به افشاگری زد

کد خبر : ۳۱۸۹۵
بازدید : ۱۵۷۷

پایگاه خبری العالم نوشت: «ولید بن طلال»، شاهزاده میلیادر سعودی، در مصاحبه تلویزیونی با «سی‌ان‌ان» آمریکا، به حمایت مالی رژیم آل سعود و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از گروه تروریستی داعش اذعان کرد.

سایت خبری «منامه پست» نوشت: دستگاه قضایی عربستان دستوری را مبنی بر ممنوعیت سفر ولید بن طلال بازرگان و از اعضای خاندان سعودی به خارج از کشور و توقف خدمات دهی دولتی به وی صادر کرد. این حکم دوشنبه گذشته در یکی از روزنامه های عربستان منتشر شد.

برخی از فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی این دستور را به منزله اعمال تدابیر شدید علیه ولید بن طلال بعد از اظهارات رسانه‌ای وی دانستند. بن طلال در گفتگو با شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» آمریکا، نقش رژیم سعودی را در تاسیس گروه تروریستی داعش و حمایت و پشتیبانی مالی از این گروه و فعالیت‌هایش در همه کشورهای عربی، فاش کرد.

ولید بن طلال در این گفتگو، بر حمایت حاکمان سعودی و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از گروه تروریستی داعش و حمایت مالی آن‌ها از این گروه در آغاز بحران در سوریه تاکید کرد. وی همچنین اذعان کرد داعش در ریاض تشکیل شد و رژیم سعودی از این گروه حمایت و از عملیاتش در همه کشورهای عرب پشتیبانی مالی می کند.

مجموعه‌ای از بهترین تصاویر تاریخ ایران و جهان را اینجا ببینید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید