تجاوز به دختر مانتوفروش در اتاق پرو

قضات دیوانعالی کشور حکم اعدام مرد جوانی که فروشنده یک مانتوفروشی را در اتاق پرو مورد آزار و اذیت قرار داده بود بررسی می‌کنند تا در صورت تأیید این مرد در لیست اعدامی‌ها قرار بگیرد. این در حالی است که شاکی پس از اطلاع از بارداری‌اش خودکشی کرد.

کد خبر : ۳۱۹۱۴
بازدید : ۵۴۷۲۵
قضات دیوانعالی کشور حکم اعدام مرد جوانی که فروشنده یک مانتوفروشی را در اتاق پرو مورد آزار و اذیت قرار داده بود بررسی می‌کنند تا در صورت تأیید این مرد در لیست اعدامی‌ها قرار بگیرد. این در حالی است که شاکی پس از اطلاع از بارداری‌اش خودکشی کرد.

به گزارش شهروند، اوایل دی‌ماه ‌سال گذشته بود، یعنی درست یک‌ سال پیش که دختر ٢٠ ساله‌ای با شکایت خود این پرونده را پیش روی پلیس پایتخت قرار داد. این دختر در حالی که به‌شدت ناراحت و پریشان بود، در مقابل مأموران پرده از یک جنایت سیاه برداشت و گفت: «دو سالی می‌شود که در یک مغازه مانتوفروشی کار می‌کنم. درست بعد از گرفتن دیپلم برای اینکه از لحاظ مالی مستقل باشم در این مغازه مانتوفروشی در مرکز شهر مشغول به کار شدم. معمولاً تا آخر وقت هم می‌ماندم و گاهی اوقات صاحبکارم برای حساب و کتاب به فروشگاه می‌آمد. برای همین منتظر او نیز می‌ماندم و بعد از آمدنش به خانه می‌رفتم. دیشب مثل همیشه تا آخر وقت ماندم و سایر همکارانم فروشگاه را ترک کردند. من تنها مانده بودم و داشتم کارم را انجام می‌دادم که صاحب فروشگاه به همراه دو نفر از دوستانش به مغازه آمد. من هم وقتی دیدم او آمده، رفتم تا وسایلم را جمع کنم که به خانه بروم؛ اما یکی از دوستان صاحب مغازه که به اتاق پرو رفته بود، مرا صدا زد. من هم به خیال اینکه قصد دارد مانتویی برای یکی از بستگانش انتخاب کنم به داخل اتاق پرو رفتم. نمی‌دانستم چه نیت شومی دارد تا اینکه وقتی وارد اتاق پرو شدم، او دهانم را بست و مرا در حالی‌که شوکه شده بودم، مورد آزار و اذیت قرار داد. این در حالی بود که صاحب مغازه و دوست دیگرش هم متوجه ماجرا شدند ولی هیچ عکس‌العملی از خودشان نشان ندادند. حتی به من کمک هم نکردند.»

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

در ادامه صاحب فروشگاه و دو دوستش شناسایی و بازداشت شدند.

صاحب فروشگاه در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت: «آن شب به همراه دو نفر از دوستانم به نام‌های حامد و پرویز به مغازه‌ام رفتم. وقتی پرویز فروشنده مغازه‌ام را صدا زد، اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که چنین نقشه‌ای داشته باشد. وقتی به او گفتم كه قصد دارم برای حساب‌و‌کتاب به فروشگاه بروم، همراهم آمد. وقتی متوجه این کارش شدم، من و حامد به‌شدت شوکه شدیم. هرگز فکر نمی‌کردیم او دختر جوان را مورد آزار‌و‌اذیت قرار دهد.»

با این اظهارات پرویز ٢٨ساله تحت بازجویی قرار گرفت. او به تجاوز به دختر جوان اعتراف کرد و به مأموران گفت: «اصلاً قصد این کار را نداشتم. اما وقتی وارد مانتوفروشی شدم و دختر جوان را دیدم که تنها است، وسوسه شدم. زیبایی و تنهایی این دختر باعث شد که فکر تجاوز به سرم بزند. برای همین او را به داخل اتاق پرو کشاندم. خودم هم باورم نمی‌شود که دست به چنین کاری زده‌ام.»

با اعترافات این پسر تحقیقات پرونده وی تکمیل و برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این در حالی بود که پس از ارسال پرونده به دادگاه خبر رسید كه دختر جوان خودکشی کرده است. با مرگ این دختر تحقیقات وارد مرحله دیگری شد. مأموران به تحقیق در این رابطه پرداختند و مشخص شد كه این دختر پس از اطلاع از بارداری‌اش، خودش را در اتاق خوابش حلق‌آویز کرده است.

همچنین پزشکی قانونی با بررسی DNA جنین دختر جوان، دریافت این جنین متعلق به پرویز است. به همین دلیل متهم پشت درهای بسته و به صورت غیرعلنی محاکمه شد. او این بار در جلسه محاکمه خود اعترافات خود را پس گرفت و با صحبت‌های ضد‌و‌نقیضش ادعا کرد که دختر جوان را از قبل می‌شناخته و با وی در ارتباط بوده است.

با این حال آن جلسه هیأت قضائی پس از شنیدن صحبت‌های متهم، با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و شکایت دختر جوان پیش از مرگش متهم را به اعدام محکوم کردند. همچنین پرونده صاحب فروشگاه و دوست دیگرش نیز برای رسیدگی به دادگاه کیفری ٢ استان تهران فرستاده شد. با صدور این حکم و اعتراض وکیل متهم، پرونده به دیوانعالی کشور فرستاده شد. اگر قضات دیوانعالی کشور نیز حکم را تأیيد کنند، متهم به‌زودی اعدام خواهد شد.

مجموعه‌ای از بهترین تصاویر تاریخ ایران و جهان را اینجا ببینید
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    زودتر اون رذل را اعدام کنید

    • ناشناس ارسالی در

      با اعدام اون چیزی درست نخواهد شد باید در کنار مجاز خاطی راهی هم برای این مسایل بیابند

  • milad ارسالی در

    بیشرف باید اعدام بشه چجوری دلت اومده به یه دختر تنها تجاوز کنی پدر؟!! آخه چقدر انسان میتونه کثیف باشه! خدایا خودت مجازات کن همچنین حیواناتی رو.

  • ناشناس ارسالی در

    خدا لعنتد کنه

  • ناشناس ارسالی در

    حیوان کثیف!
    اون دوتا هم باید مجازات بشن!

  • ali ارسالی در

    سلام اگر به زور به دختر تجاوز کرده و باعث مرگ دختر شده ، فقط اعدام . جامعه از این موضوع بسیار آسیب می بیند.

  • ناشناس ارسالی در

    انشاا... به سزای کار کثیفش برسه...

  • حمید ارسالی در

    خدا لعنتش کنه اینچنین حیواناتی رو باید به بدترین شکل اعدام کرد بنظرم اون دوتا دوستش هم باید مجازات بشن خاک برسرشون

  • رضا ارسالی در

    توى همون اتاق پرو هر سه را جلوى مغازه اعدام

  • alireza ارسالی در

    خدا لعنتد کنه همشونو

  • ناشناس ارسالی در

    انشاءالله هرچه زودتر اعدام بشه اون دو نفر دیگه هم به سزای اعمالشون برسن

  • علی ارسالی در

    ضمن تقبیح عمل انجام شده و ضرورت برخورد با اون ولی از طرف دیگه باید کمی با تفکر بیشتر به این قضایا نگاه کرد که جامعه و حکومت چقدر در این امر مقصرند
    به قول دکتر زیبا کلام چرا مرحله تفکر به یک امر مذموم اینقدر زود به مرحله عمل میرسه؟
    چرا اون دوستان هیچ اقدامی نکردند؟

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا چرا ۹۹ درصد شما ملت قبل از اینکه هر خبری در این زمینه را میخونید فورا نسخه اعدام واسش تجویز میکنید (انگار خیلی کار بلد هستید و چمیدونم شاخ قول رو میشکونید با این حرف خارق العاده تون!!!!) چرا چهار نفر شما ریشه ای به این مشکلات نگاه نمیکنید؟؟؟! چرا با خودتون فکر نمیکنید که تا کی باید تو سایت های خبری شاهد خبرهایی از قبیل تجاوز به ناموس مردم، آزار و اذیت، زورگیری، دزدی و .... باشیم؟! نه خداییش تا حالا از خودتون این سئوال را پرسیدین؟. فکر نکنید من با اعدام مخالفم ولی همیشه گفتم که قبل از اینکه کار به جای باریک و خطرناک کشیده بشه مثلا سیاه بخت کردن دختر بیگناه مردم و یا حتی اقدام او به خودکشی، اسید پاشی و .......!!! "باید تدابیری تو جامعه اتخاذ بشه که انواع خلاف ها سطحش هر ماه و هر سال پایین و پایینتر بیاد و اگه درست انجام بشه قول میدم به صفر برسه که دیگه هیچ خلافکار و بزهکاری در جامعه وجود نداشته باشه. دو تا مثال میزنم هر چند تکراری!: بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج و گرانی و ........!!!!!؟

  • مسعود ارسالی در

    اولا خاک عالم و آدم توو سر این پسر بی غیرت و همچنین دوستاش..
    دوما اینو واسه اوندست از خانوما میگم ک خودشونو ترگل منگول میکنن.. ممکنه شما دلت پاک و صاف باشه اما خیلیا ب دلاتون نگا نمیکنن.. ب زیبایی های ظاهرتون چشم دارن.. شما رو ب خدا ب هیچ نامحرمی اعتماد نکنید.. گیریم بزرگتر از شما باشه. گیریم مذهبی باشه.. بابا شهوت و هوس چیزی نیس ک بشه راحت از کنارش گذشت... شما رو ب خدا قسمتون میدم یه خوده سنگین تر باشید. فقط واسه خودتون میگم ک اینجوری آسیب نبینید..

  • شاهد ارسالی در

    من موندم که این وکلا چطور از چنین شیطان صفتهایی دفاع میکنن ؟؟؟ برای پول ؟ هر سه اشغال باید به سزای عمل کثیفشون برسن...

  • ناشناس ارسالی در

    لعنتی.فقط اعدام

  • جعفر ارسالی در

    البته که اون دختر بیچاره هم اشتباه کرده که به اتاق پرو پیش یک نامحرم رفته ، ولی اون کثافت ها همشون میدونستند و نقشه از قبل طراحی شده است که صاحب مغازه کاری نداشته بایستی همه اعدام بشوند .

  • ناشناس ارسالی در

    این بی ناموس متجاوز باید اعدام بشه قرار است چه گلی به سر این کشور بزند حتی ان دونفر نیز باید مجازات شوند همه انها در این کار دست داشتند اگر با متجاوزین با قدرت برخورد بشود هر فردی به خود اجازه تجاوز به ناموس مردم را نمی دهد

  • ناشناس ارسالی در

    نجس

  • ناشناس ارسالی در

    پس فطرت عوضی را اعدامش کنید
    آن دختر بیچاره و خانواده اش چه گناهی کردند

  • فرامرز ارسالی در

    جرم اون صاحبکاری که بی تفاوت شاهد این کار کثیف بوده و هیچ وظیفه ای در حمایت از فروشنده اش برای خود قائل نبوده کمتر از اون رذل نامرد نیست. امنیت انسان که نقض بشه انگاری سربازان صدام به داخل منزل راه پیدا کرده اند.یعنی اینهمه جنگ و شهید برای حفظ ناموس و بعد مبینی که دشمن بدتر از صدام در پشت درب لانه کرده بود.

  • ناشناس ارسالی در

    شهوت در بسیاری موارد عقل را از کار می اندازد. اگر این شخص متاهل باشد باید مجازات مختصری داشته باشد گناه اصلی گردن دختره است که این جوان را به گناه انداخته. خیلی از قوانین انسان را ربات فرض کرده اند. درعین اینکه کار جوان خیلی زشت و ناراحت کننده است ولی مقصر اصلی اون دو نفری هستند که با عقل سالم ناظر این جنایت جنون آمیز بوده اند.کسانی که حکم اعدام میدهند زن هستند و حالات برخی مردها را نمی شناسند. زمان قبل از انقلاب دوست بسیار مهربانی و خجولی داشتم که جلوی چشمم به یک دختر حمله کرد. او را محکم گرفت. من که ناظر این ماجرا بودم با مشت و لگد دختر را از دستش بیرون آوردم.بعد از اینکه دختر رفت اینقدر گریه کرد و توی سر خودش میزد که من مدتها او را دلداری میدادم. حتی به من گفت کاشکی مرا میکشتی. گرچه هیچ کاری هم نتوانست بکند. قربانی اصلی پسر است.

  • ناشناس ارسالی در

    حیوانات هم اینکارها را نمی کنند

  • یونس ارسالی در

    من در کل مخالف اعدام هستم. ولی جرم این نامرد بعد تر از قتله وباید اشد مجازات را بکشه و دو نفر دوستش به عنوان ناظر و مباشر این جرم کثیف مجازاتشان نباید سبک باشه

  • ناشناس ارسالی در

    هرچه زودتر باید این حیوان کثیف اعدام شود این خواست ملت ایران است

  • محمدرضا ارسالی در

    وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَاْ أُولِيْ الأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ

  • احمد ارسالی در

    نامرد جانی را باید اعدام کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید