عامل تیراندازی فرودگاه فلوریدا کیست؟

عامل تیراندازی در فرودگاه ایالت فلوریدا زمانی به اف‌بی‌آی گفته بود که او به دستور سازمان سیا مجبور به جنگ برای داعش است.

کد خبر : ۳۱۹۱۹
بازدید : ۱۲۸۶
عامل تیراندازی در فرودگاه ایالت فلوریدا زمانی به اف‌بی‌آی گفته بود که او به دستور سازمان سیا مجبور به جنگ برای داعش است.

به گزارش فارس، «استبان سانتیاگو»، فرد مسلح 26 ساله‌ای که 5 نفر را در فرودگاه «فورت لادرداله» به ضرب گلوله به قتل رساند، زمانی ادعا کرده که سازمان سیا او را مجبور به پیوستن به داعش کرده است.

طبق گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز وی چند وقت پیش با مراجه به دفتر اف‌بی‌آی در شهر «انکوریج» در ایالت آلاسکای آمریکا این ادعا را مطرح کرده است. وی همچنین گفته که دولت کنترل ذهن وی را در اختیار گرفته و او را مجبور به تماشای فیلم‌های داعش کرده است.

مقام‌های انتظامی به رسانه‌های آمریکا گفته‌اند وی به دلیل ابتلا به اختلالات روانی و شنیدن صداهای مبهم تحت درمان قرار داشته است. آنها همچنین با بیان اینکه «سانتیاگو» به تنهایی این تیراندازی را انجام داده، احتمال تروریستی بودن آن را رد کرده‌اند.

خویشاوندان «سانتیاگو» هم موضوع بیماری وی را تأیید کرده‌اند.

گزارش‌های اولیه رسانه‌های آمریکا ادعا می‌کردند که او با یکی از پروازهای کانادا وارد فرودگاه «فورت لادرداله» شده است. با وجود این، کانادا این گزارش‌ها را رد کرد.

اطلاعات بعدی نشان داد که وی پنجشنبه شب از «انکوریج» به سمت «میناپولیس» و سپس روز جمعه از فرودگاه این شهر به فرودگاه «فورت لادرداله» پرواز کرده است. وی بعد از تحویل چمدانش در این فرودگاه، در بخش تحویل بار شروع به تیراندازی کرده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید