زندگی زیر پرچم دیکتاتور!

زندگی زیر پرچم دیکتاتور!

اینترنت در کره شمـالی وجود ندارد و این کشور فقط دارای اینترانت است. داشتن گیرنده‌های تلویزیون‌های ماهواره‌ای و رادیوهایی که قادر به دریافت امواج خارجی باشند و نیز داشتن دستگاه فکس جرم است، حتی دوربین فیلمبرداری و موبایل نیز جزو ابزار جاسوسی برای دشمن محسوب شده و مجازات آن، تیرباران در ملاء عام است.

کد خبر : ۳۱۹۶۷
بازدید : ۷۰۴۸
فرادید | درباره زندگی مردم کره شمالی، گفته ها و شایعات بسیار است؛ گفته می شود کره ای ها برای تردد بین روستاها و یا شهر‌ها باید از حکومت اجازه بگیرند. در کره شمالی بدون موافقت وزارت اطلاعات و امنیت آن کشور، کسی حق عاشق شدن، انتخاب همسر و ازدواج را ندارد. همچنین سفـر مردم کره شمالی به خارج از کشور ممنوع است و هر کس که تمایل به رفتن به خارج داشته باشد به عنوان یک ضد انقلاب و دست نشانده دشمن دستگیر می‌شود. تماس تلفنی با خارج از کشور هم ممکن است منجر به تیرباران شخص تلفن کننده ش ود.

به گزارش فرادید به نقل از یو اس ای تودی، دوازده روزنامه در این کشور منتشر می‌شوند؛ این ۱۲ روزنامه موظفند هر روز خبرهایی که از سوی وزارت اطلاعات و امنیت کشورشان دریافت می‌کنند را عیناً منتشر کنند. انتشار هرگونه خبر ناخوشایند سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره که مربوط به کره شمالی باشد ممنوع است. هرگونه انتقاد از نظام کمونیستی و مقامات آن نیز جرم تلقی می‌شود.

اینترنت در کره شمـالی وجود ندارد و این کشور فقط دارای اینترانت است. داشتن گیرنده‌های تلویزیون‌های ماهواره‌ای و رادیوهایی که قادر به دریافت امواج خارجی باشند و نیز داشتن دستگاه فکس جرم است، حتی دوربین فیلمبرداری و موبایل نیز جزو ابزار جاسوسی برای دشمن محسوب شده و مجازات آن، تیرباران در ملاء عام است. کره شمالی با جمعیتی بالغ بر ۲۴ میلیون نفر کشور تک‌حزبی است که بر مبنای ایدئولوژی جوچه (خودکفایی) اداره می شود. این ایدئولوژی را کیم ایل‌ سونگ، نخستین رئیس‌جمهور کره شمالی پایه‌ریزی کرد.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر بر روی آن‌ها کلیک کنید





۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید