ماجرای ویدئو جنجالی مهدی هاشمی چه بود؟

در پي انتشار فيلم تقطيع شده اي از گفتگوي مهدي هاشمي رفسنجاني با رييس سازمان صداوسيما وي توضيحي را منتشر كرد.

کد خبر : ۳۲۱۱۵
بازدید : ۱۲۸۰۰۱

فرادید | در پي انتشار فيلم تقطيع شده اي از گفتگوي مهدي هاشمي رفسنجاني با رييس سازمان صداوسيما وي توضيحي را منتشر كرد.

فرزند آيت الله هاشمي رفسنجاني در اين توضيح آورده است:

صبح امروز هنگام حمل پيكر آيت الله هاشمي رفسنجاني، در حال گفتگويي با جناب آقاي علي عسگري رييس سازمان صداوسيما در رابطه با هماهنگي هاي لازم جهت اطلاع رساني مراسم تشييع وتدفين آيت الله هاشمي رفسنجاني بودم كه انتشار تصاوير تقطيع شده آن همراه با مطالبي بي اساس موجب بروز شايعات شده است در حالي كه ايشان در حياط منزل ميهمان ما بوده و از مديران اجرايي دولت سازندگي محسوب مي شود.

در همین حال یک منبع نزدیک به بیت آیت الله هاشمی هاشمی رفسنجانی درباره فیلم منتشر شده در شبکه‌های تلگرامی تحت عنوان جدال مهدی هاشمی با رئیس سازمان صدا و سیما توضیحاتی ارائه کرد.

وی در گفتگو با دیده‌بان دولت گفت: جدال مهدی هاشمی با آقای علی عسگری به هیچ وجه صحت ندارد، بلکه اصل موضوع تعارف آقای مهدی هاشمی به رئیس صدا و سیما برای حضور در منزل بوده است.

وی تاکید کرد: در کذب بودن این ادعا که مهدی هاشمی اجازه نداد علی عسگری رییس صداوسیما زیر تابوت پدرش را بگیرد همین بس که با دعوت خانواده آقای هاشمی، رئیس صدا و سیما وارد حیاط خصوصی منزل مرحوم آیت الله هاشمی شده بودند.

گفتنی است عصر امروز فیلمی منتشر شد با عنوان "رفتار عجیب مهدی هاشمی با رییس صدا و سیما"؛ رسانه ها در توضیح این ویدئو کوتاه نوشته بودند: "مهدی هاشمی به رییس سازمان صدا و سیما اجازه نداد زیر تابوت آقای هاشمی را بگیرد"

مجموعه‌ای از بهترین تصاویر تاریخ ایران و جهان را اینجا ببینید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید