پیش‌بینی "نوستراداموس ایتالیایی" در مورد آخر الزمان

پیش‌بینی "نوستراداموس ایتالیایی" در مورد آخر الزمان
کد خبر : ۳۲۲۳۹
بازدید : ۵۵۹۵
پیش‌بینی درستِ

فرادید | ماتئو تافوری، منجم، فیلسوف و پزشک ایتالیایی بین سال 1492 تا 1582 میلادی زندگی می‌کرد و به "نوستراداموس ایتالیا" شهرت دارد. وی قرن‌ها پیش هشدار داد که «دو روز بارش برف متوالی در روستای سالنتوی ایتالیا منتهی به آخرالزمان خواهد شد.»

به گزارش فرادید به نقل از اکسپرس، در پی سرمای اخیر اروپا دو روز متوالی در روستای سالِنتو در پالیو (ناحیه‌ای در جنوب ایتالیا) برف باریده است. ماتئو تافوری چند قرن پیش ادعا کرده بود که «سالنتو درختان نخل و باد گرم و معتدلی دارد. دو روز متوالی برف و دو رعد و برق در آسمان سالنتو... می‌دانم که دیگر جهان به پایان خواهد رسید.»

کتاب خاطرات تافوری به تازگی توسط محققان در اتاقش پیدا شده است. سرمای اخیر موجب بارش برف در نواحی جنوبی ایتالیا شده که همین امر باعث شده تا برخی از افراد معتقد به خرافات مدعی شوند که پیش‌بینی‌های تافوری درست از آب درخواهد آمد.

این اتفاق در حالی رخ داده که بنا به ادعای برخی از چشم‌های یک تابلوی نقاشی مریم مقدس در مقدونیه قطرات اشک جاری شده است؛ اتفاقی که به باورشان با پایان جهان در ارتباط است. شاهدین این اتفاق گفته‌اند که آخرین قطرات اشک در شب سال نوی میلادی یعنی درست یک هفته پیش از کریسمس مسیحیان ارتودوکس رخ داده است. گفته شده که شاهدین قطرات اشک را به کشیش نشان داده‌اند و کشیش نیز سپس این مورد را با مقامات کلیسای ارتودوکس در جریان گذاشت تا آن‌ها نیز این معجزه را ثبت کنند!

ریستو ستینوف، مدیر کلیسای محلی، گفت: «هنگامی که کشیش مراسم صبح یکشنبه را به پایان برد، یکی از افراد حاضر در کلیسا متوجه قطرات اشک روی چشم چپ تابلوی مریم مقدس شد.

پیش‌بینی درستِ
ناحیه پالیو در جنوب ایتالیا (منطقه قرمز رنگ) به "پاشنه پوتین ایتالیا" مشهور است

پیش‌بینی درستِ
کلیسای میکائیل مقدس در تروبارِوو در پایتخت مقدونیه

پیش‌بینی درستِ
قطرات اشکی که روی تابلوی مریم مقدس مشاهده شده است

او در ادامه می‌گوید: «بوبان، پدر روحانی، یک تکه پنبه برداشت و قطرات اشک را پاک کرد. سپس آن را بو کرد و گفت که بوی مر مقدس می‌دهد. پس از آن نیز چند قطره اشک دیگر از چشم‌های مریم مقدس جاری شد. ما تمام روز را در کلیسا ماندیم و این اتفاق باز هم ادامه داشت.»

منبع: Express
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    احتمالا نشتی ابی بوده

  • ناشناس ارسالی در

    جالب است ما فکر می کنیم که فقط به خرافات اعتقاد داریم اشک از چشمان تابلو مانند جاری شدن خون از تنه درخت در دنیا همه جا حقه باز ها و رمال ها وجود دارند و وجود این ها به دین و مذهب و ملیت بستگی ندارد . همه اینها دروغ محض است خداوند می داند که آخر الزمان کی و چه موقع است همانطوری که فقط فقط خدا می داند یک دقیقه دیگر برای فرد چه رخ می دهد حتی یک هزارم ثانیه دگر چه رخ می دهد و هرکس ادعا کند دروغ است مگر می توان حدس زد و بر اساسا تجربه پیش بینی کرد که چدا از غیب گویی هاست

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید