حمله مارادونا به پله،ترامپ، هیلاری و واتیکان

ماردونا دوباره درباره سیاست حرف زده و باز به فیدل فقید ادای دین کرده‌است.

کد خبر : ۳۲۵۳۴
بازدید : ۱۵۳۰
ماردونا دوباره درباره سیاست حرف زده و باز به فیدل فقید ادای دین کرده‌است.

به گزارش خبرآنلاین، درجدیدترین مصاحبه منتشر شده از مارادونا در رسانه‌های معتبر دنیا، این واژه ها را می توان دید: «8 ساعت با فیدل کاسترو حرف زدم و خسته نشدم.»

دیه‌گو برای تماشای بازی اروپایی ناپولی و رئال به سیسیل برگشته و قرار شده دوباره سفیر حسن نیت تیم ناپولی باشد، تیمی که آنجا اسطوره اش بود و سال ها تیم پایتخت مافیای جهان ، با نام دیه‌گو در فوتبال دنیا درخشیده است. او در همین ملاقات رودرروی خبرنگاران قرار گرفته و برای‌شان کلی تیتر جنجالی ساخته است.

او که به شدت از پلاتینی و بلاتر بیزار است، وقتی با سئوالی درباره حضور این دو نفر در فوتبال مواجه شد، گفت: «بلاتر و پلاتینی؟ اینجا؟ ما اینجا دزد نداریم، آن دو نفر 2 دزد بین المللی هستند، اگر این طرف‌ها هستند بگویید مراقب وسایل خود باشیم.»

او که کلا این‌روزها سر کیف است و مدام دوست دارد خود را نزدیک به مقامات جدید فیفا نشان دهد ، در بخشی از حرف‌هایش دوست داشت حرف سیاسی بزند. او که همیشه رابطه خوبی با فیدل داشته و خود را یک مبارز چپی معرفی کرده است، باز از فیدل سخن گفت:«:من 8 ساعت با او صحبت کردم و دوست نداشتم حتی یک بار هم پلک بزنم، اما اگر یک دقیقه بخواهید با هیلاری یا ترامپ حرف بزنم، قبول نخواهم کرد. تماشای آنها هم برایم خسته کننده و بیهوده است. من با چاوز هم هم صحبت شدم و این برای من افتخاری بزرگ است.»

خواندن این مصاحبه نشان می دهد که او فرصت را برای طعنه زدن به رقیب اسطوره ای اش یعنی پله که این روزها هم بیمار است و هم در تشکیلات جدید فیفا خیلی خواهانی ندارد، از دست نداده و باز او را یک عروسک درباری لقب داده است!

مارادونا البته این قدر سر حال بوده که پاپ، هموطنش را هم بی نصیب نگذاشته است. او که همراه با پاپ و مسی، سه ستاره محبوب آرژانتینی هاست، درباره هموطنش سخن گفته و از او به نیکی یاد کرده اما گفته واتیکان معدن طلای دنیاست درحالی که هدف دین باید کمک به گرسنگان باشد. این همه طلا در واتیکان جمع شده اما کلی گرسنه در آفریقا، مسیحی هستند و سهمی از این همه برق طلا ندارند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید