اسطوره «بارسلونا» به تهران می آید

ژاوی هرناندز ستاره سابق باشگاه بارسلونا 17 بهمن ماه به همراه تیم السد قطر به تهران می آید و پس از بازی مقابل استقلال تهران را ترک می کند.

کد خبر : ۳۲۵۹۲
بازدید : ۹۹۸
ژاوی هرناندز ستاره سابق باشگاه بارسلونا 17 بهمن ماه به همراه تیم السد قطر به تهران می آید و پس از بازی مقابل استقلال تهران را ترک می کند.

به گزارش ایران، ژاوی هرناندز، ستاره سابق باشگاه بارسلونا و بازیکن فعلی تیم السد قطر روز هفدهم بهمن ماه به همراه این تیم به ایران می‌‌آید تا در تک بازی پلی‌‌آف برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان مقابل استقلال بازی کند.

این اتفاق در حالی افتاده است که خیلی‌ها پیش از این گفته بودند او بنا به دلایلی به تهران نمی‌آید و السد را در این سفر همراهی نخواهد کرد اما بر اساس آخرین اخبار به دست آمده ژاوی هم همراه با کاروان این تیم به تهران می‌‌آید و اگر این اتفاق بیفتد مقابل استقلالی‌ها به میدان خواهد رفت.

حضور السد در ایران البته یک اتفاق ویژه دیگر را هم رقم خواهد زد، اینکه مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال ایران هم عضو این باشگاه است و در بازی با استقلال در ترکیب ثابت تیمش به میدان خواهد رفت. طبق آمار به دست آمده، السدی‌ها روز بازی و بلافاصله پس از اینکه مقابل استقلال قرار گرفتند، تهران را به مقصد قطر ترک می‌کنند تا بازی خودشان در لیگ ستارگان این کشور را برگزار کنند.

مسئولان فوتبال ایران تدارک زیادی دیده بودند تا از این بازیکن استقبال کنند و در توری یک روزه پایتخت را به او نشان بدهند اما با شرایط پیش آمده، ستاره سابق بارسا وقت تهران گردی نخواهد داشت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید