ماجرای تماس تلفنی زیر آوار چه بود؟

عملیات جستجو و آواربرداری در ضلع جنوبی ساختمان پلاسکو، در حالی ادامه دارد که با وزش باد شعله‌های آتش زبانه می کشد.

کد خبر : ۳۲۷۵۷
بازدید : ۲۵۲۲
عملیات جستجو و آواربرداری در ضلع جنوبی ساختمان پلاسکو، در حالی ادامه دارد که با وزش باد شعله‌های آتش زبانه می کشد.

به گزارش ایسنا، با گذشت بیش از 45 ساعت از حادثه پلاسکو، عملیات جستجو و آواربرداری به رغم سختی و همه پیچیدگی‌ها ادامه دارد و ماموران با تمام انگیزه تلاش و فعالیت می‌کنند.

اما همانطور که پیش از این نیز گزارش شده بود، بلند کردن آوارها و وزش باد گاه موجب افزایش دود سفید و شلعه‌ور شدن بخش‌های از منطقه می‌شود که در آخرین مورد دقایقی قبل یکبار دیگر شعله های آتش ساختمان ضلع شمال غربی را گرفت و همچنین در ضلع جنوبی هم افزایش حجم دود مشاهده می شود اما با این وجود کار آواربرداری ادامه دارد و شعله‌های اتش هم در کوتاه ترین زمان توسط آتش نشانان اطفا می شود.

گفتنی است شب گذشته در پارکینگ ساختمان پاساژ کویتی‌ها پیش از این تونلی زده شده بود که گفته می‌شود از آن صدایی به گوش رسیده است که این امر احتمال زنده ماندن فرد یا افرادی در زیر آوار را قوت بخشیده است.

گویا به جز آتش‌نشانان، تعدادی کارگر هم زیر آوار هستند. بر اساس اظهارات یکی از آتش‌نشانان، تلفن همراه این کارگرها روشن بوده و در تماس بوده‌اند اما در حال حاضر تلفنشان خاموش شده است. این احتمال وجود دارد که شارژ دستگاهشان تمام شده باشد. همچنین ممکن است افرادی که گفته می‌شود به پیام ماموران پاسخ داده و به دیوار کوبیده‌اند، همین کارگرها باشند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید