جنجال تجاوز به دختر 14 ساله در ملبورن

جنجال تجاوز به دختر 14 ساله در ملبورن

محمد شاکر، 34 ساله و اهل ملبورن، به برقراری رابطه جنسی با دختری 14 ساله پس از ازدواج اجباری در سال 2016 متهم شده است.

کد خبر : ۳۳۵۷۶
بازدید : ۳۰۲۴
فرادید | محمد شاکر، 34 ساله و اهل ملبورن، به برقراری رابطه جنسی با دختری 14 ساله پس از ازدواج اجباری در سال 2016 متهم شده است.

به گزارش فرادید به نقل از ایندیپندنت، در گزارش دادگاه آمده که محمد شاکر پس از مراسم عروسی به آن دختر نوجوان تجاوز کرده است. علاوه بر آقای شاکر، ابراهیم عمردیک، 61 ساله و امام جماعت پیشین، که آن‌ها را به عقد هم درآورده، در جریان پرونده متهم شناخته شده است.

دختر قربانی پرونده که نامی از او فاش نشده هم اکنون از "مشکلات سلامتی" رنج می‌برد و در حال حاضر در "حالت شکننده‌ای" به لحاظ روحی قرار دارد.

به آقای شاکر اطلاع داده شد که والدین آن دختر در جلسه دادرسی دخترشان شرکت خواهند کرد. آقای عمردیک که پیشتر امام جماعت انجمن مسلمانان بوسنیایی و مسجد پارک نوبل بود، اخراج و مجوز برگزاری ازدواجش از وی سلب شده است.

دستگیری مردی به خاطر تجاوز به دختر 14 ساله پس از ازدواج غیرقانونی
آن دختر در حال حاضر در "حالت شکننده‌ای" به لحاظ روحی قرار دارد

مسجد پارک نوبل نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «امام جماعت جدید انتخاب شده است. آقای عمردیک دیگر امام جماعت این مسجد نخواهد بود و هیچ نقشی در جامعه مسلمین بوسنیایی نخواهد داشت.»

همچنین شورای اسلامی ویکتوریای استرالیا نیز ازدواج در سنین پایین را محکوم کرد و اعلام داشت که این اتفاقات شاید در کشورهای دیگر بلامانع باشد اما در استرالیا غیرقانونی است. در بیانیه این شورا آمده است: «درست است که ازدواج در سنین پایین شاید در فرهنگ‌ها و کشورهای دیگر قانونی باشد، اما این مسئله نمی‌تواند توجیهی مناسب برای قانونی بودن ازدواج کودکان در استرالیا قلمداد شود.»

گفتنی است آقای عمردیک با قرار وثیقه آزاد شده اما آقای شاکر همچنان در بازداشت به سر می‌برد. قرار است محاکمه در ماه آوریل صورت گیرد.

منبع: Independent
ترجمه: وبسایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید