تجاوز خواننده پاپ سرشناس به دختر جوان!

قضات دادگاه کیفری یک خواننده پاپ را به اتهام تعرض به دختر جوانی ،به شلاق، تبعید و 5سال محرومیت از فعالیت فرهنگی و خوانندگی محکوم کردند.

کد خبر : ۳۳۵۸۲
بازدید : ۸۶۵۴
قضات دادگاه کیفری یک خواننده پاپ را به اتهام تعرض به دختر جوانی ،به شلاق، تبعید و 5سال محرومیت از فعالیت فرهنگی و خوانندگی محکوم کردند.

به گزارش ایران، اوایل تابستان امسال دختر 22ساله ای به نام فرشته به پلیس آگاهی رفت و از خواننده پاپ شکایت کرد.

دختر جوان گفت: من از طرفداران این خواننده معروف هستم. پوسترهای او را می خریدم و به آهنگ هایش گوش می دادم تا اینکه او را اتفاقی در میدان هروی سوار بر یک دستگاه بنز دیدم.

به او ابراز علاقه کردم و گفتم از طرفدارانش هستم. به همین خاطر اجازه داد تا داخل ماشینش بنشینم و کمی با او صحبت کنم. دقایقی نگذشته بود که گفت چون نصاب پرده به خانه شان رفته و مشغول نصب پرده است باید به خانه پدری اش برود. او مرا هم دعوت کرد تا همراهش بروم تا بعد از پایان کار نصاب پرده کمی با هم صحبت کنیم. من هم پذیرفتم اما وقتی وارد خانه ویلایی شدیم متوجه شدم کسی در خانه نیست. من ترسیده بودم و می خواستم از خانه خارج شوم اما پسر جوان مانع راهم شد و مرا مورد نیت شیطانی خود قرار داد.

به دنبال شکایت دختر جوان، خواننده به نام در خانه پدری اش در شمال تهران بازداشت شد.

در حالی که پلیس در تحقیقات به ارتباطات این خواننده با تعدادی زیادی دختر جوان پی برده بود وی تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: چون خواننده هستم و ساعتهای زیادی را در استودیو می گذرانم به همین خاطر با دختران زیادی رابطه کاری دارم. من نسبت به دختر جوان که علیه من شکایت کرده هیچگونه عمل غیر عرفی انجام نداده ام. او از طرفداران من بوده و حالا چون فهمیده علاقه ای به او ندارم این شکایت را علیه من مطرح کرده است.

در حالی که پزشکی قانونی ادعای دختر جوان مبنی بر عمل و نیت شیطانی قرار گرفتن را تایید کرده بود خواننده پاپ در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران غیر علنی و پشت درهای بسته محاکمه شد و گفت دختر جوان به میل خودش به خانه پدری وی رفته و با او ارتباط غیر متعارف برقرار کرده است. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و خواننده جوان را به 99 ضربه شلاق، 2سال تبعید و 5سال محرومیت از فعالیت های فرهنگی و خوانندگی محکوم کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید