۱۰۰ برند معتبر جهانی در همایش خودروی ایران

بسیاری از قراردادهای صنعت خودرو در ماه های گذشته به سرانجام رسیده اند و البته برخی نیز در مراحل پایانی قرار دارند و ممکن است در چهارمین همایش خودرو تعدادی به سرانجام رسیده و رسانه ای شوند.

کد خبر : ۳۳۶۲۱
بازدید : ۲۳۴۹
بسیاری از قراردادهای صنعت خودرو در ماه های گذشته به سرانجام رسیده اند و البته برخی نیز در مراحل پایانی قرار دارند و ممکن است در چهارمین همایش خودرو تعدادی به سرانجام رسیده و رسانه ای شوند.

به گزارش دنیای اقتصاد، ساسان قربانی دبیر چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو درنشست خبری این همایش از اتفاقات خوب در روزهای آینده خبر داد و افزود: مهمانان داخلی و خارجی بسیارمهم و برجسته ای دراین همایش حاضر خواهند بود و مطمئن باشید که خبرهای خوبی از درون و برون این همایش منتشر می شود.

دبیر همایش چهارم خودرو تاکید کرد: بسیاری از قراردادهای خودرویی تا قبل از پایان سال به سرانجام می رسند و حتی پیش بینی می شود قراردادهای تازه ای نیز در بخش تولید قطعه و خدمات با شرکت های حاضر در همایش نیز منعقد شود.

وی در مورد لزوم توجه ویژه به بحث فروش و خدمات پس از فروش گفت: در ۳سال گذشته بیشتر به دنبال معرفی خود و مزیت های سرمایه گذاری درصنعت خودروی ایران بودیم اما؛ درهمایش چهارم به دنبال ارتقا موضوعاتی چون فروش و خدمات پس از فروش هستیم.

قربانی تعداد مهمانان همایش چهارم را ۲۰۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۰۰ شرکت خارجی از ۳۲ کشور تا این لحظه حضورشان قطعی شده است اما با توجه به اینکه امکان صدور ویزا در فرودگاه فراهم شده، تا لحظه آخر نیز امکان افزایش آمار مهمانان خارجی وجود دارد.

قربانی خدمات پس از فروش را حلقه مهم در بحث افزایش رضایتمندی مشتریان عنوان کرد و افزود: در همایش چهارم دنبال آموزش و انتقال تجربیات بزرگان حوزه های فروش و خدمات پس از فروش هستیم بنابراین در ۴ نیم روز کاری در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه از تمام توانمندی ها و تجربیات برای این انتقا تجربه و دانش استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در نیم روز اول سخنرانان برجسته همایش در مورد موضوعات اعلامی مباحثی را مطرح می کنند و در نیم روزهای بعد از وجود پنل های و کارگاه های تخصصی بهره خواهیم گرفت.

دبیر همایش خودرو تجلیل از برترین های خدمات پس از فروش را از برنامه های همایش چهارم خواند و افزود: نمایندگی های شرکت های خودروساز داخلی در یک ارزیابی حضور داشته اند و از میان تمام اجزا درگیر درکار از جمله مسوول پذیرش، مکانیک، صافکار و غیره ، بهترین ها مورد تجلیل قرار می گیرند.

نقش پررنگ دانشگاهیان درهمایش خودرو
مجتبی نظری سخنگوی ایدرو نیز در ادامه این نشست با تاکید بر هدفدار بودن همایش چهارم از مشارکت دانشگاه های معتبر کشور در همایش خبر داد و افزود: ۳۱۲مقاله از دانشجویان مقطع ارشد و دکترا به دست ما رسیده است که از این میان تعدادی به صورت پستر و کتاب در آمده اند و ۶ مقاله نیز در همایش ارائه خواهند شد.

وی ادامه داد: در این همایش شرکت های بزرگی در حوزه خدمات پس از فروش حضور دارند که امیدواریم داخلی ها از تجارب و دانش این بزرگان بهره مند شوند.

سخنگوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور خدمات پس از فروش را باعث افزایش ارزش یک برند دانست و افزود: برای اولین بار تمام فعالان بخش خدمات مورد ارزیابی قرار گرفته و از میان آنها بهترین ها مورد تقدیر قرار می گیرند تا شاید دلگرمی و مشوقی برای سایر فعالان بخش خدمات خودرو به وجود آید.

حضور قطعی مدیران ارشد پژو، سیتروئن و اسکانیا در همایش تهران
رزاقی مجری برگزاری همایش چهارم خودرو نیز با تایید حضور بیش از ۴۰۰ مهمان خارجی در همایش چهارم، گفت: ۲۰ سفارتخانه خارجی در حد سفیر و یا رییس هیات بازرگانی در همایش امسال حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بزرگترین هیات خارجی حاضر در چهارمین همایش خودرو متعلق به کشور فرانسه به استعداد ۱۰۰ نفر است و بعد از ایشان نیز ترکیه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا مقام های بعدی را دارند.

مجری برگزاری همایش خودرو تاکید کرد: در بخش آسیایی اما ژاپنی ها بزرگترین هیات را در همایش دارا هستند و کره و چین مقامهای دوم و سوم را در اختیار دارند.

رزاقی تصریح کرد: ۲۰ سخنران خارجی از کانادا، انگستان، بلژیک، سوئد و سایر کشورهای مطرح شده در چهارمین همایش خودرو تجارب و دانش خود را در اختیار حاضرین قرار خواهند داد.

وی از حضور مدیران ارشد پژو، سیتروئن، اسکانیا در همایش خبر داد و افزود: بخشی از برندهای معتبر جهانی نیز در سطح مدیران منطقه ای و متخصصان خود در تهران حاضر می شوند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید