اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره دربی

باشگاه پرسپولیس برای دربی و بازی با سپاهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

کد خبر : ۳۳۸۷۳
بازدید : ۱۰۱۸
باشگاه پرسپولیس برای دربی و بازی با سپاهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از هواداران به سبب حضور در دربی و حمایت آگاهانه و متعصبانه از تیم محبوب خود در پایان آن بازی، از آنها برای بازی با سپاهان به منظور حضور با روحیه سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا، دعوت کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است؛
باشگاه پرسپولیس قبل از هر چیز وظیفه خود می‌داند از هواداران به جهت حمایتی که در بازی‌های گذشته و روز دربی از تیم محبوب خود داشتند تقدیر و سپاسگزاری کند. تردیدی نیست اگر روز یکشنبه با توجه به ظرفیت‌های در نظر گرفته شده، اعمال محدودیت نمی‌شد، هواداران پرسپولیس، بیش از این در ورزشگاه حضور پیدا می‌کردند و اکثریت سکوها را به تسخیر خود در می‌آوردند.

شما هواداران مثل همیشه مایه فخر و مباهات پرسپولیس بزرگ و مایه سربلندی تیم محبوبتان بوده‌اید و هستید. آنچه شما هواداران روز یکشنبه انجام دادید، تکرار صحنه‌های غرور انگیزی بود که در آخرین روز فصل گذشته شاهد بودیم و آن روز بیش از هر قهرمانی، احساس قهرمان بودن کردیم.

شما هواداران شریف پرسپولیس، بار دیگر یکی از آن لحظات ناب فوتبال ایران و تاریخ پرغرور باشگاه خودتان را رقم زدید، هنگامی که در پایان بازی تشویق‌ها و حمایت خود را نثار پرسپولیس کردید. این حمایت نشان داد، نتیجه دربی هر چند دلخواه نبود، اما بازی‌های ارزشمند تیم که حاصل تلاش کادر فنی و بازیکنان غیرتمند پرسپولیس است مورد توجه شما قرار دارد. این حرکت ثابت کرد پرسپولیس نه تنها متزلزل نمی‌شود بلکه با انسجام بیشتر و احساس تعهد و وابستگی عمیق‌تر نسبت به هواداران مسیر خود را ادامه خواهد داد. حمایت هواداران تاییدی بود بر عملکرد سرخپوشان در بازی‌های گذشته که به یاری خدا باز هم شاهدش خواهیم بود.

نتیجه حمایت‌های ابتدای فصل گذشته در آن شرایط سخت، تیم خوبی بود که تمجید همگان را بر انگیخت. نتیجه تشویق‌های پایان فصل هم عملکرد درخشان این فصل تا به اینجای کار بود و انشاءا... نتیجه هنرنمایی پر شور و شعور شما در روز یکشنبه تقدیم جام قهرمانی لیگ برتر در این فصل و درخشش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

شما هواداران، قدرت خود و صلابت پرسپولیس را به تصویر کشیدید و بی‌تردید تک تک اعضای تیم با دریافت پیام شما به ادای دین می‌اندیشند. آنها با تمام وجود چشم به حضور شما در ورزشگاه برای بازی با سپاهان در روز پنجشنبه دارند. آخرین بازی قبل از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و بدون هیچ اغراق و تعارفی برای موفقیت در آسیا پیش از هر چیز به انرژی نیاز دارند که شما به آنها خواهید دید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید