شوخی لاریجانی با قاضی‌پور

جلسه استیضاح وزیر راه در صحن مجلس با حواشی همراه بود.

کد خبر : ۳۴۱۱۹
بازدید : ۱۰۷۴
جلسه استیضاح وزیر راه در صحن مجلس با حواشی همراه بود.

به گزارش خبرآنلاين،‌ امروز براي دومين بار پرونده استیضاح عباس آخوندی در مجلس باز شده بود،‌ جلسه ای که با حاشيه‌هايي همراه بود.

مهدي مقدسي چهره منتسب به فراکسیون امید مجلس دهم از جمله نمايندگان بود كه در قامت موافق استیضاح آخوندي پشت تريبون رفت،‌اما در همان لحظات اول نطقش شلوغي مجلس و گوش ندادن نمايندگان و همچنين چهره هاي دولتي به صحبت‌هاي اين نماينده موجب شد تا او به گلايه بپردازد و از رئيس مجلس بخواهد كه فضاي مجلس را آرام كند:«‌ با اين نحوه كار مجلس نمي دانم قرار است براي چه كسي صحبت كنم؟ چون نمايندگان دولت كه در حال پاسخگويي به نمايندگان هستند.»

نكته اي كه در ميان نطق مقدسي باز هم موجب شكايت او شد تا لاريجاني بار ديگر از نمايندگان بخواهد در صندلي خود نشسته و به صحبت‌هاي نماينده اسيتضاح كننده گوش دهند.

البته مقدسي در بخش‌هايي از صحبت‌هايش به ماجراي ارتباط سي سي يو رفتنش با جلسه مجلس با آخوندي نيز اشاره كرد و با تأكيدي كه بر مزاح كردن داشت،‌ گفت: در جلسه اي كه با ايشان در مجلس بوديم يك مقدار فشارم رفت بالا و به سي سي يو رفتم از احوال پرسي دوستان تشكر ميكنم. من به شوخي به دوستان گفتم اگر من جانم را از دست دادم اين را به بندهاي استيضاح اضافه نكنيد.(خنده)

نادر قاضي پور با همان لحن و بيان خاصش،‌ نماينده ديگري بود كه به بيان دلايل مختلف كه زمينه استيضاح آخوندي را هموار كردند، پرداخت، دلايلي كه كار را به جايي رساند تا يكي از نمايندگان نسبت به خارج از دستور صحبت كردن قاضي پور اعتراض كند.

اعتراضي كه قاضي پور در برابر آن گفت: آقا سر جايت بشين. موضوع مسكن است،‌آرام! فرزند شهرم بنشين و گوش كن،‌مجلس را بهم نزن.

البته اعتراض نماينده ها نسبت به خارج از دستور حرف زدن نماينده مردم اروميه موجب شد تا لاريجاني هم از او درخواست كند تا در موضوع حرف بزند.

پس از آنكه نادر قاضي پور نطق تند و تيزش را به پايان برد، علي لاريجاني طبق روال هميشگي شوخي هايش با نماينده ترك زبان مجلس، به او گفت: شما عصباني بوديد چرا به پول فحش دايد كه گفتي پول بي پدر و مادر(خنده)

مجموعه‌ای از بهترین تصاویر تاریخ ایران و جهان را اینجا ببینید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید