برخورد شدید چهار خودرو در جاده کرج

برخورد شدید چهار خودرو در جاده کرج

برخورد شدید چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین در غرب تهران، مصدومیت شدید یک شهروند را رقم زد.

کد خبر : ۳۴۲۰۶
بازدید : ۱۱۴۰
برخورد شدید چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین در غرب تهران، مصدومیت شدید یک شهروند را رقم زد.

به گزارش ایلنا، پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع‌رسانی این حادثه، نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه 45 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله ساعت 10:30 صبح امروز به جاده مخصوص کرج(مسیر شرق به غرب)، حوالی چهار راه ایران خودرو اعزام شدند.

محسن میرزامحمدی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، درباره این حادثه گفت: چهار دستگاه خودرو شامل؛ یک دستگاه تریلی، یک دستگاه کامیونت، یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه خودروسواری پژو 206 به علت نامشخصی با یکدیگر برخورد کرده و متوقف شده بودند.

وی با اشاره به اینکه براثر بروز این حادثه یکی از سرنشینان خودرو کامیونت(مردی 30 ساله) داخل اتاقک خودرو محبوس شده بود، ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، جلوگیری از رفت و آمد شهروندان و قطع جریان برق خودروها با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات عملیات رهاسازی فرد محبوس شده را آغاز کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی اضافه کرد: آتش‌نشانان با تلاش فراوان مرد جوان را از میان اتاقک متلاشی شده خودرو کامیونت خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

گفتنی است، نیروهای آتش‌نشانی پس از انتقال خودروها به حاشیه جاده، شست‌وشوی آثار باقی مانده از حادثه و عادی شدن عبور و مرور خودروها، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل عوامل پلیس راهور دادند.

برخورد شدید چهار خودرو در جاده مخصوص کرج

برخورد شدید چهار خودرو در جاده مخصوص کرج
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید