اپل آتش ‏سوزی آی‌فون ۷ را بررسی می‌کند

با توجه به ترس‏هایی که از آتش‏سوزی سامسونگ گلکسی نوت 7 ایجاد شده بود، آتش‏سوزی باتری آی‌فون 7 Plus موجب افزایش بررسی‏ها پیرامون این موضوع شد. پس از انتشار ویدئو و تصاویری از گوشی‏های هوشمند از بین رفته در توییتر، اپل در حال بررسی ادعای انفجار آی‌فون 7 Plus به‌دلیل مشکلات مربوط به باتری است.

کد خبر : ۳۴۴۲۷
بازدید : ۱۰۶۷
با توجه به ترس‏هایی که از آتش‏ سوزی سامسونگ گلکسی نوت 7 ایجاد شده بود، آتش‏سوزی باتری آی‌فون 7 Plus موجب افزایش بررسی‏ها پیرامون این موضوع شد. پس از انتشار ویدئو و تصاویری از گوشی‏های هوشمند از بین رفته در توییتر، اپل در حال بررسی ادعای انفجار آی‌فون 7 Plus به‌دلیل مشکلات مربوط به باتری است.
به گزارش ایسنا، در این ویدئو نشان داده شده که پشت گوشی آی‌فون 7 Plus متعلق به یکی از کاربران با یک باتری متورم تغییر شکل داده و دود از یک شکاف از اطرف گوشی خارج شده است. این ویدئوی 21 ثانیه‏ای 23 هزار بار در توییتر بازنشر و بیش از 2/ 1 میلیون بار دیده شده است.
کاربر مورد نظر همچنین گفته است که روز قبل از آتش‏سوزی به فروشگاه اپل رفته و تکنسین اپل نیز با نگاهی به تلفن گفته است که همه چیز درباره گوشی روبه‏راه است. اما این حادثه روز بعد درحالی‌که کاربر گوشی خود را شارژ می‏کرده رخ داده است. سخنگوی اپل در این باره می‏گوید: ما در ارتباط با مشتری و در حال تحقیق هستیم.گ
این اتفاق اولین حادثه آتش‏سوزی آی‌فون 7 و باتری نیست. در ماه اکتبر هم یک کاربر استرالیایی ادعا کرده بود که گوشی‏اش در ماشین آتش گرفته است.
درحالی‌که بیش از پنج ماه از فروش آی‌فون 7 Plusمی‏گذرد، اینکه آیا این آتش‏سوزی و آتش‏سوزی قبلی در استرالیا حوادث غیرمرتبط هستند یا یک مشکل گسترده‏تر شبیه به سامسونگ گلکسی نوت 7 را نشان می‏دهند، هنوز مشخص نیست.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید