تصاویر/ "مشایی" سکوت خود را شکست!

تصاویر/ "مشایی" سکوت خود را شکست!
کد خبر : ۳۴۴۷۷
بازدید : ۸۷۴۹
اسفند یار رحیم مشائی دستیار اول احمدی نژاد که صلاحیت اش در انتخابات ریاست جمهوری گذشته رد شد بعد از مدتها سکوت به میدان تبلیغات انتخاباتی بازگشت و فعالیت تبلیغاتی خود را به نفع بقایی شروع کرد او در سخنرانی اش مدعی شد که ردصلاحیت بقایی خطرناک است و اضافه کرد "او به احمدی‌نژاد شبیه‌تر است تا من".
رییس دفتر احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد برای حمایت از افراد محدودیت دارد، افراد منعی ندارند که بگویند ایشان را دوست داریم و از ایشان دست نمی‌کشیم.

به گزارش ایلنا، اسفندیار رحیم‌مشایی در نشست پرسش و پاسخی که درباره کاندیداتوری بقایی برگزار کرده بود، عنوان کرد: آقای بقایی براساس ضوابط قانونی جزو رجال سیاسی هستند.

او با اشاره به توصیه رهبری به احمدی‌نژاد یادآور شد: آنچه از بیانات مقام معظم رهبری دریافت کردیم این است که احمدی‌نژاد فقط به عنوان نامزد در انتخابات حضور نداشته باشد. ملاک برای ما بیانات مقام معظم رهبری است

مشایی تاکید کرد: احمدی‌نژاد برای حمایت از افراد محدودیت دارد، افراد منعی ندارند که بگویند ایشان را دوست داریم و از ایشان دست نمی‌کشیم.

او گفت: ما اینجا هستیم که اعلام کنیم راه احمدی‌نژاد را ادامه می‌دهیم و این راه را بدون حضور احمدی‌نژاد به رسمیت نمی‌شناسیم.

مشایی گفت: فردی می‌خواهیم که وقتی رییس جمهور شد اعلام کند ملت ایران، من می‌دانم شما در غیبت احمدی‌نژاد بخاطر احمدی‌نژاد به من رای داده‌اید. فردی می‌خواهیم که علاوه بر اینکه تبلور احمدی‌نژاد است بتواند تا روز ثبت نام و رای‌گیری فشارها را تحمل کند و در صحنه بماند.

او خاطرنشان کرد: فردی می‌خواهیم که وقتی رییس‌جمهور شد عاشقانه و مهرورزانه به نام نامی احمدی نژاد راه را ادامه دهد. بقایی پرچم پاکی و سند پاکی احمدی‌نژاد است که پس از ۲۲۵ روز بازداشت، بدون کیفرخواست و وثیقه آزاد شد.

مشایی تاکید کرد: من افتخار می‌کنم که شباهتی به احمدی‌نژاد دارم اما اعلام می‌کنم بقایی به احمدی‌نژاد شبیه‌تر است. برخی می‌پرسند آیا بقایی رای می‌آورد؟ بنده می‌گویم بقایی در این انتخابات اصلا رقیبی ندارد.

او با تاکید بر اینکه ما برای بعد انتخابات تحلیل داریم و برنامه‌های دشمنان برای ما مثل روز روشن است، گفت: اتفاقات امروز را هم از سال‌ها قبل پیش بینی می‌کردیم. ما از نظر نظامی قوی هستیم اما قدرت ایران به قدرت ملت ایران است. احمدی‌نژاد قدرت ملی ایران را در دولت نهم و دهم به نمایش گذاشت.

مشایی عنوان کرد: هیچ دلیلی برای رد صلاحیت بقایی وجود ندارد. اگر بقایی ردصلاحیت شود دوقطبی خطرناکی شکل خواهد گرفت. من تمام قد پای کار بقایی آمده ام. من آمده‌ام که با همه وجود و تمام قد فریاد بزنم که بقایی، احمدی نژاد است.

او گفت: به اذعان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان امروز در پایان سال ۹۵ محبوبیت احمدی‌نژاد از ۸۴ و ۸۸ بیشتر است. عدم تایید صلاحیت بقایی هم محبوبیت بقایی را افزایش خواهد داد هم به محبوبیت احمدی نژاد خواهد افزود.

رییس دفتر احمدی‌نژاد عنوان کرد: می‌گویند بقایی آمده تا رای روحانی را زیاد کند، باید گفت آنها (روحانی) رای ندارند امید آنها هم شما (اصولگرایان) هستید. با عملکردی که دولت روحانی داشته قاعدتا نباید رای بیاورد اما تبلیغ می‌کنند که اگر به ما رای ندهید اینها (اصولگرایان) رای خواهند آورد!

او گفت: عدم ورود احمدی‌نژاد موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات شده اما با ورود بقایی تلاش می‌کنیم مانع کاهش آرا شویم در بین رجال کسی را نمی‌بینم که جرات شوخی با بقایی را داشته باشد. ما ولایت فقیه را برای آحاد ملت می‌خواهیم. در آینده نزدیک دیدگاه‌های خود را درخصوص ولایت فقیه خواهم گفت.

مشایی یادآور شد: این‌ها که می‌گویند براساس توصیه رهبری احمدی‌نژاد نباید از کسی حمایت کند، اگر ایشان از نامزد موردنظر آنان حمایت کند باز هم این حرف‌ها را خواهند زد؟!
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید