نامزدهای بدشانس اسکار چند دلار گرفتند؟

نامزدهاي جايزه اسكار كه شانس آن‎ها را براي دريافت مجسمه طلايي ياري نمي كند، دست خالي به خانه نمي روند.

کد خبر : ۳۴۴۹۳
بازدید : ۲۲۹۴
نامزدهاي جايزه اسكار كه شانس آن‎ها را براي دريافت مجسمه طلايي ياري نمي كند، دست خالي به خانه نمي روند.

به گزارش عصر ایران، آنها شايد موفق به دريافت اسكار نشوند، اما نامزدهاي اين جايزه ارزشمند در پايان شب يكشنبه با يك كيف هديه 220 هزار دلاري تحت عنوان "جايزه تسلي" مراسم را ترك مي كنند. یک شركت لس آنجلسي يازده سال است اين كيف هاي هديه را با عنوان "همه برنده كيف هديه اسكار هستند" در اين رويداد بزرگ سينمايي ارائه مي دهد.

لش فري، بنيانگذار اين شركت مي گويد: ايده كيف هدايا 18 سال پيش زماني كه مشغول تهيه كيف هاي مشابهي براي مراسم گرمي (Grammy) بوده است، درست هنگامي كه شنيده "بت ميدلر" خواننده و بازيگر آمريكايي در حالي كه از دست خالي بازگشتن از مراسم غرولند مي كرد، به ذهنش خطور كرده است.

به گفته وي ستاره هاي سينما هداياي داخل كيف ها را دوست دارند زيرا به خاطر مي آورد در سال هاي گذشته تي شرت هايي درون كيف هاي هديه به نامزدها اهدا مي شد و در يكي از سال ها، فرداي روز مراسم، عكسي از "ايمي آدامز" بازيگر هاليوودي منتشر شد در حالي كه تي شرت هديه را به تن داشت.

جالب است بدانيد در صورتي كه نامزدها انتخاب كنند كه هدايا را ببخشند، هر يك از آن ها مشمول ماليات خواهد شد.

در سال 2007 آكادمي هنرها و علوم سينمايي، از اهدا سبدهاي هديه گران قيمت به نامزدها خودداري كرد زيرا اين حركت نظارت و بررسي دقيق مقامات مالياتي ايالات متحده را به دنبال داشت.

با وجود اين كه از كيف هاي هديه شركت لس آنجلسي در آكادمي اسكار استقبال چنداني نمي شود، اما همچنان در مراسم امسال به نامزدها اهدا شدند. در سال هاي گذشته كيف هاي هديه شامل يك سفر به استراليا، هاوايي و مكزيك، جلسات تمرين بدنسازي خصوصي، يك ووچر 5 هزار دلاري جراحي پلاستيك، شركت در برنامه كاهش وزن به مدت يك هفته و دريافت عضويت يكساله براي بهره مندي از "خدمات وي آي پي خصوصي هيثرو" بوده اند.

ارزش كيف هاي هديه اهدا شده در اين دوره از آكادمي اسكار با 30 درصد افزايش ارزش نسبت به سال گذشته همراه بوده است و نكته جالب تنوع محتويات اين كيف هاست. از ميان هداياي گران قيمت و عجيب مي توان به پكيج درماني براي خانم ها اشاره كرد كه به وسيله آن قادر خواهند بود تا با استفاده از خون، به ظاهر سلامت و لطافت پوست خود رسيدگي كنند.

از پكيج هاي اسپا 5060 دلاري، دوره هاي درماني و جراحي پلاستيك 5 هزار دلاري و نيز محصولات مغذي پوست و پاك كننده هاي 31 هزار و 200 دلاري گرفته تا 3 شب اقامت در گراند هتل ترمزو در نزديكي درياچه كومو در ايتاليا با ارزش 5 هزار دلار و حتي سفر ويژه 55 هزار دلاري به سرزمین های اشغالی، در زمره هداياي درون كيف ها هستند.

سال گذشته موارد ديگري هم چون تيوپ خميردندان و محصولات صاف كننده مو به همراه كريستال هاي زيبا و خيره كننده یک برند معروف نيز در زمره محتويات كيف هاي هديه بوده اند.

جالب است بدانيد، ساخت مجسمه طلايي اسكار تنها 400 دلار هزينه داشته است و اگر زماني فرد برنده و يا وراث وي قصد فروش آن را داشته باشند، پيش از هر چيز بايد با هزينه يك دلاري از پيش توافق شده از آكادمي انصراف دهند.

گفتني‎ست كيف هاي هديه هر ساله تنها به بازيگران و كارگردانان نامزد جايزه اسكار اهدا مي شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید