حمله به بزرگترین بیمارستان نظامی افغانستان

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که حمله کنندگان مسلح وارد بیمارستان سردار محمد داوود خان، بزرگترین بیمارستان نظامی افغانستان شده‌اند.

کد خبر : ۳۴۸۸۸
بازدید : ۹۵۰
وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که حمله کنندگان مسلح وارد بیمارستان سردار محمد داوود خان، بزرگترین بیمارستان نظامی افغانستان شده‌اند.

به گزارش بی بی سی، دولت وزیری، سخنگوی وزارت دفاع افغانستان، با تایید این خبر گفت که اکنون نیروهای امنیتی وارد محل شده و محل حادثه را محاصره کرده‌اند.

او درباره شمار حمله کنندگان ابراز نظر نکرد.

این حمله حوالی ساعت ۹ به وقت محلی رخداده و تاکنون درگیری ادامه دارد.

شاهدان عینی و منابعی در بیمارستان سردار محمد داوود خان، بزرگترین بیمارستان نظامی افغانستان تایید کردند که در ورودی این بیمارستان ابتدا تیراندازی و سپس انفجار رخ‌داده است.

این شاهد عینی اکنون در منزل هفتم بیمارستان است.

تاکنون جزئیات این حادثه مشخص نیست و کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته که زنگ خطر سفارت آمریکا و فرمانده نیروهای ناتو در نزدیکی این محل به صدا در آمده است.

بیمارستان نظامی سردار محمد داوود در منطقه وزیر اکبر خان و در منطقه دیپلمات‌نشین وزیر کابل قرار دارد.

این بیمارستان یکی از بزرگترین بیمارستانها در شهر کابل و مربوط به وزارت دفاع است که بیشتر نظامیان در آن تحت درمان قرار می‌گیرند.

این بیمارستان شنبه (۳۱ ثور/اردیبهشت) سال ۱۳۹۰ نیز این بیمارستان هدف حمله انتحاری قرار گرفت که در اثر این انفجار شش تن از کارکنان این بیمارستان کشته و ۲۳ نفر دیگر زخمی شدند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید