٦ زن با ابراز محبت راننده سارق گول خوردند

مرد جوان که برای سرقت از زنان، خود را طلافروش معرفی می‌کرد و اموالشان را به سرقت می‌برد، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

کد خبر : ۳۴۸۹۱
بازدید : ۲۴۵۹
مرد جوان که برای سرقت از زنان، خود را طلافروش معرفی می‌کرد و اموالشان را به سرقت می‌برد، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
به گزارش شرق، شکایت از این مرد اوایل سال جاری به مأموران داده‌ شد و براساس اولین شکایت زنی جوان مدعی ‌شد يك راننده او را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالش را به سرقت برده‌ است. این زن گفت: من به‌عنوان مسافر سوار ماشین این مرد شدم و او به من گفت که طلافروش است. از من خوشش آمده ‌است و به من ابراز محبت کرد.
سپس من را به منطقه‌ای خلوت برد و به زور مورد تعرض قرار داد و از من فیلم گرفت و هرچه داشتم با خودش برد. بعد از این شکایت زنان دیگری هم به مأموران مراجعه کردند و مدعی شدند از سوی مرد راننده‌ای که خود را طلافروش معرفی کرده ‌است، مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و اموالشان به سرقت رفته ‌است. مدتی بعد مأموران با نشانه‌هایی که شاکیان داده‌ بودند، مرد راننده را شناسایی و بازداشت کردند. این مرد به سرقت اموال زنان اعتراف کرد اما گفت تعرض کار او نبوده ‌است و شاکیان دروغ می‌گویند.
با توجه به مطرح‌شدن مسئله تعرض، این پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده و شعبه هشتم مسئول رسیدگی به آن شد. قضات رسیدگی‌کننده شاکیان را احضار و یک به یک شکایت آنها را گوش کردند. یکی از شاکیان گفت: مرد راننده خود را طلافروش معرفی کرد و به من گفت از من خوشش آمده ‌است. وقتی که دید به او محل نمی‌گذارم، با ماده‌ای من را بیهوش کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد.
زن دیگری به قضات گفت: وقتی مرد راننده به من ابراز علاقه کرد و گفت از من خوشش آمده، پیشنهاد داد که با هم به خرید برویم و من هم قبول کردم. او می‌خواست برایم لباس بخرد، وقتی برای پرو لباس وارد اتاق پرو شدم، او کیف و وسایل من را گرفت و وقتی بیرون آمدم، دیدم رفته ‌است؛ او هرچه وسیله داشتم با خودش برده ‌بود.
شاکی دیگری گفت: وقتی سوار ماشین این مرد شدم، یکدفعهگفت که حالش بد شده و دیگر نمی‌تواند رانندگی کند. من هم خیلی ترسیدم، وسایلم را در ماشین گذاشتم و پیاده شدم که برایش چیزی بخرم که او هم یکدفعه گاز داد و رفت.
بعد از اینکه شش زن شکایت خود را عنوان کردند، متهم در جایگاه حاضر شد. او گفت: من این گفته‌ها را قبول ندارم. اینها دروغ است، من فقط سرقت را قبول دارم.
با توجه به انکار متهم، هیئت قضات دستور تحقیقات جدید را صادر کردند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید