ترکیب طبیعی رشد مو، مژه و ابرو

ترکیب طبیعی رشد مو، مژه و ابرو
کد خبر : ۳۵۰۷۱
بازدید : ۱۳۴۲۶
ترکیب طبیعی رشد مو، مژه و ابرو
فرادید | بسیاری از ما ساعت‌ها وقت مقابل آینه می‌گذرانیم تا جذاب‌تر به نظر برسیم. پس حتما با ما موافقید که موها اهمیت بسیار زیادی برایمان دارند.

به گزارش فرادید به نقل از دیلی نیچر لایف، مراقبت مناسب از موها می‌تواند باعث حجیم‌تر شدن، درخشان‌تر شدن و سالم‌تر شدن آن‌ها شود. روغن کرچک به دارا بودن اسیدهای چرب امگا 9 برای رشد و تقویت مو بسیار مناسبت است. علاوه بر آن، روغن کرچک حاوی ترکیبات ریسینلیدیک اسید است که خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی دارد و می‌تواند از این طریق به رشد و تقویت موهای سر، ابرو و مژه کمک کند.

این را هم اضافه کنیم که می‌توان از روغن کرچک برای درمان جای زخم استفاده کرد. این روغن حاوی الاستین، کلاژن و مرطوب کننده پوست است که از چروک شدن جای زخم پیشگیری می‌کند.

مواد مورد نیاز و طرز تهیه
  • 5 قاشق غذاخوری روغن کرچک
  • 5 قاشق غذاخوری روغن نارگیل / روغن بادام
ترکیب طبیعی رشد مو، مژه و ابرو

روغن کرچک را باید به خاطر غلظت بالایش با روغن نارگیل و یا روغن بادام ترکیب کرد. بنابراین در ابتدا روغن‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده و سپس آن را روی پوست سر، ابرو یا مژه‌ها اعمال کنید. توجه کنید که این روغن را باید روی تمام بخش‌های مو از ریشه تا نوک آن بمالید.

بهترین زمان برای این کار پیش از خواب است زیرا ترکیب تا صبح روی موهایتان باقی می‌ماند. پس از بیدار شدن نیز می‌توانید موهایتان را با آب بشویید. شما در زمانی کوتاه متوجه آثار مثبت این ترکیب خواهید شد.

منبع: dailynaturelife.com
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
  • ایمان ارسالی در

    آدرس منبع درسته؟!
    چنین سایتی وجود نداره فرادید!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید