انتشار اولین عکس رسمی ملانیا ترامپ

انتشار اولین عکس رسمی ملانیا ترامپ
کد خبر : ۳۵۴۹۶
بازدید : ۲۹۷۴۹

فرادید | کاخ سفید اولین عکس رسمی از "ملانیا ترامپ" بانوی نخست آمریکا را منتشر کرد. کاخ سفید زمان عکسبرداری و نام عکاس را اعلام نکرده است.

انتشار اولین عکس رسمی ملانیا ترامپ
ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس ایالات متحده آمریکا هم اکنون به دلیل تحصیل فرزندشان در مدرسه، در نیویورک باقی مانده است و بعد از پایان سال تحصیلی جاری، به کاخ سفید واشنگتن منتقل خواهد شد. ملانیا 46 ساله متولد اسلونی است.
همزمان با انتشار تصویر رسمی همسر رییس جمهور آمریکا از سوی کاخ سفید یک پایگاه اینترنتی آمریکایی به جنجال های ایجاد شده بر سر انتشار نخستین عکسِ ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عنوان بانوی اول این کشور پرداخت.

'اینکوایرر' روز سه شنبه نوشت: کاخ سفید روز دوشنبه اولین عکس رسمی ملانیا ترامپ را به عنوان بانوی اول آمریکا منتشر کرد که باعث ایجاد اختلاف نظر در افکار عمومی این کشور شد.

در این عکسِ مدل پیشین (ملانیا) در دست چپ او یک انگشتر الماس بسیار بزرگ و در دست راستش انگشتر درخشان دیگری دیده می شود که به نظر منتقدان تلاش وی در خودنمایی و نمایش ثروت خود است.

به نوشته پایگاه اینترنتی مذکور، بسیاری در آمریکا این عکس را مصنوعی و شبیه به عکس هایی که در دهه 90 قرنِ گذشته در مدارس از دانش آموزان می گرفتند، دانستند.

منتقدان بسیاری هم به محتوای پیام ملانیا ترامپ که همزمان با عکس منتشر شده اشاره کردند که در آن گفته شده عکس در محل اقامت جدید ترامپ در کاخ سفید گرفته شده و به هزینه های زیادی که بر مردم آمریکا به خاطر اقامت وی در نیویورک تحمیل اشاره کردند.

ملانیا ترامپ بر خلاف همسران رئیسان جمهوری پیشین آمریکا به دور از دونالد ترامپ در برج مجللی در نیویورک زندگی می کند و چندان در دید عموم ظاهر نمی شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید