دردسر انتشار عکس مسعود فراستی ادامه دارد!

دردسر انتشار عکس مسعود فراستی ادامه دارد!
کد خبر : ۳۵۵۶۳
بازدید : ۹۶۹۴
پس از واکنش هایی به عکس مسعود فراستی و همسرش شکیبا، «مرجان شیرمحمدی» همسر «بهروز افخمی» یک بار آن را تکذیب کرد ولی پس از این که مخاطبانش ادعای جدیدش را باور نکردند، این بار موضعی عصبی گرفته است.
مرجان شیرمحمدی این بار با بستن بخش کامنت های اینستاگرام خود، نوشته که «این اصلن مهم نیست که جمله‌ی اولی که زیر آن عکس نوشته‌ام دروغ سیزده بود یا جمله‌ی بعدی که جمله‌ی اول را تکذیب کرده». او با این جمله تلویحا مجبور به تایید عکس همسر مسعود فراستی شده است؛ بر خلاف تکذیب آن در روز ۱۳ به در!
دردسر انتشار عکس مسعود فراستی ادامه دارد!
او نوشته است: «گر بوی کبابی رسدت رنگ مباز ظن قوی آن است که خر داغ کنند یغمای جندقی. دماغ سوخته یعنی کسی که دود از کله‌اش بلند شده. یعنی کسی که وحشیگریش معلوم شده و خودش بی‌اعتبار شده و حالا وانمود می‌کند که نفهمیده چه بلایی سرش آمده. من اراذل و اوباش اینترنتی را داغ کرده‌ام و بوی سوختگی بلند شده، اما آنها سعی می‌کنند حواس مردم را پرت کنند تا بوی سوختگی از پنجره‌های اینستاگرام بیرون برود. مردم اصل مطلب را فهمیده‌اند. اصل مطلب این است که اگر با دوستانتان بنشینید و قهوه بخورید و عکس یادگاری بگیرید و عکس را با مردم در میان بگذارید، اوباش و اراذلی پیدا می‌شوند که مزاحم شوند و به زندگی خصوصی شما تهاجم کنند و نشان بدهند دست کمی از داعش و خمر سرخ و المثناهای تاریخی‌شان ندارند و اگر دستشان برسد سر هر کس را که زندگی می‌کند و قهوه می‌خورد و لبخند می‌زند می‌برند. این اصلن مهم نیست که جمله‌ی اولی که زیر آن عکس نوشته‌ام دروغ سیزده بود یا جمله‌ی بعدی که جمله‌ی اول را تکذیب کرده. دروغ سیزده یک شوخی معمول است و آدم‌های عاقل و سالم فقط می‌خندند و می‌گذرند.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید