پیونگ‌یانگ آماده حادثه بزرگ!

پیونگ‌یانگ آماده حادثه بزرگ!

تعدادی از روزنامه نگاران خارجی دریافته اند که مقامات پیونگ یانگ سرگرم اتخاذ تدابیری برای حادثه مهمی ظرف چند ساعت آینده هستند. البته هیچ گواه و نشانی دال بر اینکه این حادثه ارتباطی با تنش های جاری در منطقه بر سر برنامه سلاح هسته ای کره شمالی دارد، در دست نیست.

کد خبر : ۳۵۸۳۱
بازدید : ۷۵۰۱
فرادید | روزنامه نگاران خارجی دریافته‌اند که مقامات پیونگ یانگ سرگرم اتخاذ تدابیری برای اتفاق مهمی ظرف ساعات آینده هستند.

به گزارش فرادید، بیش از 200 روزنامه نگار خارجی به منظور پوشش خبری مراسم یکصد و پنجمین سالگرد تولد "کیم ایل سونگ"، بنیانگذار کره شمالی در روز 15 آوریل در پیونگ یانگ حضور یافته اند. این روز به نام "روز خورشید"، بزرگترین روز ملی در کره شمالی است. در همین حال تعدادی از روزنامه نگاران خارجی دریافته اند که مقامات پیونگ یانگ سرگرم اتخاذ تدابیری برای حادثه مهمی ظرف چند ساعت آینده هستند. البته هیچ گواه و نشانی دال بر اینکه این حادثه ارتباطی با تنش های جاری در منطقه بر سر برنامه سلاح هسته ای کره شمالی دارد، در دست نیست.

شبه جزیره کره به ویژه پس از اقدام نیروی دریایی آمریکا به اجرای چند رزمایش در غرب اقیانوس آرام، شاهد تنش و ناآرامی است؛ کره شمالی هشدار داده است که در صورت مشاهده هر گونه نشانه ای از نیت تجاوزگری از سوی آمریکا، به این کشور حمله هسته ای خواهد کرد. مقامات کره شمالی به خبرنگاران خارجی در پیونگ یانگ گفته بودند که برنامه مراسم لغو شده است و آنها باید صبح روز پنج شنبه جمع شده و آماده اتفاقی مهمی و بزرگ باشند. رویترز عکس هایی از حال و هوای پیونگ یانگ در آستانه این اتفاق منتشر کرده است که در زیر می بینید.


۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    خوشحالی و آرامش تو چشماشون موج میزنه!!

  • حسین ارسالی در

    خدا کنه ترامپ این حکومت دیکتاتوری رو سرنگون کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید