دلیل فوت عارف لرستانی چه بود؟

دلیل فوت عارف لرستانی چه بود؟

صبح امروز خبر درگذشت عارف لرستانی بازیگر جوان سریال‌های طنز تلویزیون اهالی هنر و مطبوعات را شوکه کرد. علت فوت لرستانی ایست قلبی در خواب عنوان شده و ظاهرا او سابقه هیچ بیماری هم از قبل نداشته است.

کد خبر : ۳۵۸۹۶
بازدید : ۵۶۰۸۵
فرادید | نویسنده سریال «ویلای من» می‌گوید مرحوم عارف لرستانی شب گذشته به دلیل سکسکه به بیمارستان مراجعه کرده است.
دلیل فوت عارف لرستانی؟!
صبح امروز خبر درگذشت عارف لرستانی بازیگر جوان سریال‌های طنز تلویزیون اهالی هنر و مطبوعات را شوکه کرد. علت فوت لرستانی ایست قلبی در خواب عنوان شده و ظاهرا او سابقه هیچ بیماری هم از قبل نداشته است.
خشایار الوند نویسنده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرآنلاین، درباره علت مرگ این هنرمند می‌گوید: «من تا چند لحظه پیش در منزل عارف لرستانی بودم و طبق شنیده‌های من ظاهرا دیشب ایشان سکسکه‌اش می‌گیرد و چون مدت طولانی سکسکه‌اش بند نمی‌آمده به همراه همسرش به بیمارستان می‌روند و آنجا دو آمپول آرامبخش البته دقیق نمی‌دانم، به او تزریق می شود و به خانه می‌آید و می‌خوابد اما متاسفانه در خواب سکته می‌کند.»

الوند درباره سابقه بیماری مرحوم لرستانی توضیح می‌دهد: «عارف هیچ سابقه بیماری نداشت، ورزشکار بود و سیگار هم نمی‌کشید.»

عارف لرستانی در چندین سریال از جمله «قهوه تلخ»، «ویلای من » و «شوخی کردم» که خشایار الوند نویسنده‌اش بوده ایفای نقش کرده بود. الوند درباره همکاری‌های مشترک‌شان با این هنرمند می‌افزاید: «عارف بسیار پسر ماه و دوست داشتنی و پسر رفیق بازی بود. مرام رفاقت او کرمانشاهی بود و واقعا بامعرفت بود.»

این نویسنده در ادامه می‌گوید: «با توجه به استعدادی که عارف داشت به نظرم در دنیای بازیگری به حق‌اش نرسید. او بازیگر بسیار خوبی بود و توانایی‌هایش در همین نقش‌هایی که بازی کرده هم کاملا مشخص است. ما همکاری‌های بسسار خوبی در چندین کار با هم داشتیم.»

الوند در پایان می‌افزاید: «متاسفانه عارف را خیلی زود از دست دادیم و باور مرگ او برای من و خیلی از دوستان دیگر سخت است. خیلی از دوستان و همکاران او الان در منزلش هستند و از این اتفاق شوکه‌اند و بسیار هم بی‌تابی می‌کنند. این اتفاق واقعا باورنکردنی بود.»
امیر سلیمانی: فعلا نظری ندارم
در همین حال سپند امیر سلیمانی نیز درباره رجوع عارف لرستانی به بیمارستان گفت: تا آنجایی که می دانیم عارف دیشب به علت سکسکه های پیاپی به بیمارستان مراجعه کرد و با تشخیص پزشک مرخص می شود.

وی ادامه داد: در این خصوص که این اشتباه یا خطای پزشکی بوده من هیچ نظری ندارم و در این رابطه هیچ اطلاعی ندارم. فقط می دانم که عارف دیشب پس از رجوع به بیمارستان مرخص می شود.
همسر عارف لرستانی: قصور پزشکی باعث مرگ همسرم شد
همسر مرحوم «عارف لرستانی» در گفت‌وگو با فارس گفت: شب گذشته به همراه همسرم به دلیل سکسه‌های مداومی که گرفته بود به یکی از بیمارستان‌های غرب تهران مراجعه کردیم.

وی اظهارداشت: قصور پزشکی باعث مرگ همسرم شد و ما پیگیر این موضوع از طریق مراجع هستیم.

وی همچنین درباره زمان خاکسپاری عارف لرستانی نیز گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ابتدا باید پیکر او را به پزشکی قانونی منتقل کنیم و پس از مشخص شدن نتایج در این باره تصمیم بگیریم.
واکنش نظام پزشکی
در همین حال سازمان نظام پزشکی در واکنش به ادعای همسر عارف لرستانی اعلام کرده است: پزشکی قانونی علت مرگ مرحوم لرستانی را نامشخص اعلام کرده و ذکر خطای پزشکی بدون دلیل و سند بی‌ انصافی بوده و جرم تلقی می‌شود.

روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اعلام کرده است که از طریق کالبدشکافی علت دقیق مرگ مشخص می‌شود.
توضیح معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره فوت "عارف لرستانی"
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره علت فوت عارف لرستانی توضیحاتی را ارایه کرد.

دکتر رضا پایدار در این باره گفت: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران بلافاصله پس از انتشار خبر درگذشت عارف لرستانی در رسانه ها و احتمال قصور پزشکی در مرگ این هنرمند، تحقیقات و بررسی‌های خود را آغاز کرد و وی در ساعات اولیه بامداد امروز، به علت سکسکه مقاوم به درمان، به بیمارستان عرفان تهران مراجعه کرده بود.

وی اظهار داشت: برای درمان سکسکه مقاوم به درمان وی، تزریق دارویی مربوطه انجام می‌شود و با حال عمومی و علائم حیاتی مناسب از بیمارستان مرخص می‌شود. وی حدود ساعت 8 صبح در منزل دچار ایست قلبی می‌شود و به اورژانس 115 اطلاع داده می‌شود.

پایدار اضافه کرد: در زمان حضور اورژانس 115 وی فاقد هر گونه علائم حیاتی بوده است. در بررسی‌های اولیه مربوط به فوت این هنرمند، هیچ مستندی مبنی بر خطا یا قصور پزشکی وجود ندارد، اما برای اطمینان بیشتر این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: جسد مرحوم لرستانی باید برای بررسی‌های بیشتر و کالبدشکافی به سازمان پزشکی قانونی منتقل شود و پس از بررسی‌های تکمیلی، نتایج این پرونده از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    پزشکان با سهمیه که هیچ سوادی ندارند اینم علت مرگ این هنرمند مثه بقیه هنرمندان و ورزشکاران

    • ناشناس ارسالی در

      بی سهیمه اش خوبن یعنی؟!!

  • ناشناس ارسالی در

    آها
    یعنی سکسکه کرد عارف، بعد آمپول زد، بعد مرد
    هیچ قصوری هم نشده
    همینطوری ییهو
    از شکم سیری مرد

  • فرهنگی باز نشسته ارسالی در

    آنهایی که قصور کردند و یا دوستان و همکارانشان قرار است کالبد شکافی کنند. مگر انتظار دارید بگویند قصور و اشتباه از ما بوده ببخشید که کشتیمش؟

  • ناشناس ارسالی در

    کلا هر کی میمیره ناشی از خطای پزشکی هست

  • ناشناس ارسالی در

    نمی شه به دکتر مراجعه نکرد ولی حواستون باشه پیش دکتری که نمیشناسینش نرین چون ممکنه که تا آخز عمرتون درگیر بشید. یا داروهایی که بهتون داده می شه رو خودتون بررسی کنید الان هم که خوشبختانه اینترنت در دسترس همه هست
    دکتر خوب و عالی هست دکتر نفهم هم هست که متاسفانه کم هم نیستند.

    خدا رحمتش کنه

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی مدرک خریدوفروشه همینه پزشک کدام بود. خیلی ازانها بیسوادند شما برا یکبیماری چند نظر میدند

  • رضا احمدی ارسالی در

    سهمیه های غیر کارشناسی که منجر به ورود افراد کم سواد و ناشایست از نظر علمی به رشته های پزشکی و از طرفی گسترش و افزایش بی رویه پذیرش دانشجو بدون تامین امکانات و فدا نمودن کیفیت برای تامین اغراض سیاسی کاری حاکمان نتیجه ای جز این نباید انتظار داشت.
    به قول دکتر خدادوست چشم پزشک مشهور که وقتی پزشکان بی سواد در یکی از کشورها اعتصاب نمودن و سرکارشون حاضر نشدن آمار مرگ و میر در آن کشور کاهش پیدا کرد و کمبود پزشک بهتر از پزشک بی سواد است.

  • mazloom ارسالی در

    چندین سال است که بسیاری از افراد در اثر قصور پزشکان و دیگر عوامل بیمارستان ها یا جان خود را از دست می دهند یا دچار نقص و مشکل می شوند. اما فقط مرگ و میر و مشکلات افراد سرشناس رسانه ای و خبر ساز می گردد. مردم عادی دستشان به جایی بند نیست و صدایشان به جایی نمی رسد. اما مطلبی دیگر پشت این اتفاقات نهفته است. ما فقط در امر پزشکی دچار مشکل نیستیم. تقریبا در همه امور، عدم تصمیم گیری های درست و اقدامات صحیح از جانب مسئولان مربوطه باعث بروز مشکلات و بعضاً خسارات جبران ناپذیر شده و خواهد شد. این بدان معناست که یا افراد مزبور در کار خود سواد و تخصص لازم را ندارند. حال به مطالب زیر نگاهی بیندازید و به آنها توجه کنید:
    خبرهای جور واجور از تنبیه بدنی دانش آموزان...
    خبر کشته شدن معلم فیزیک با چاقو توسط دانش آموزش...
    عدم توجه به مطالبات و معوقات فرهنگیان...
    آموزش و پرورش طبقاتی و مدارس خاص...
    کپی برداری بی پایه و اساس از سیستم های آموزشی کشورهای مختلف بدون کار کارشناسی و برنامه ریزی ... مثلا اینکه به معلمان توصیه شود و ابلاغ گردد به دانش آموزان نمره بدهند و هیچ دانش آموزی مردود نشود حتی اگر...
    تغییر اندازه و ظاهر کتاب های درسی بدون اینکه محتوا به روز و کارآمد گردد...
    نظام آموزشی ناکارآمد در آموزش و پرورش و دانشگاه ها...
    مدرک گرایی و خرید و فروش علم در خیابان ها ....
    افزایش بی رویه ظرفیت دانشگاه ها و پذیرش بی حساب و کتاب فقط بر اساس شهریه و پول...
    خوب اگر قطعات این پازل را کنار هم بچینیم نتیجه چه خواهد بود...آیا توقع دارید که از کاشتن جو، گندم درو کنید؟!
    خیل عظیم فارغ التحصیلان دانشگاهی مدرک به دست!؟ و جویای کار وقتی بر سر کاری هم قرار بگیرند بر اساس میزان آنچه به آنها داده ایم باید از آنها توقع داشته باشیم.
    اگر خوب به اطراف خود نگاهی بیندازید این نسل فارغ التحصیلان مدارس و دانشگاه ها، اکنون چند سالی است که سر کار آمده اند و هر آنچه به آنها آموزش داده ایم( از تخصص گرفته تا اخلاق) اکنون در حال برداشت داده هایمان هستیم... و تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید