رزرو بلیط هواپیما در چند دقیقه

رزرو بلیط هواپیما در چند دقیقه
کد خبر : ۳۶۰۵۳
بازدید : ۱۴۸۱

بهترین راه برای رزرو آنلاین پرواز و هتل

خرید آنلاین بلیط هواپیما، یکی از آن راه‌های مدرن و تکنولوژی محوری‌ست که به خاطر راحتی‌اش این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده؛ تقریبا بیشتر از نیمی از کسانی که می‌خواهند سفر کنند و به بلیط هواپیما خارجی و یا داخلی احتیاج دارند، خرید اینترنتی آن را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند .

دلیلش هم کاملا واضح است که چرا مسافران تصمیم می‌گیرند آنلاین خرید کنند؛ می‌توانند در خانه یا سر کار تنها در چند دقیقه و با چند کلیک، بلیط هواپیما بخرند، بدون صرف وقت و انرژی، بدون رفت و آمد و ترافیک و تلفن‌کاری؛ خلاصه‌، بی‌دردسر و مطمئن .

چند روز پیش داشتم با یکی از مسافران ایرانی حرف می‌زدم که مدت‌هاست یکی از همین طرفداران پرو پا قرص خرید آنلاین بلیط هواپیما است . کسی که به دلیل موقعیت کاری‌اش و علاقه‌ای که به سفر دارد، زیاد با هواپیما و بلیط هواپیما سر و کار دارد و به گفته خودش از یک جایی به بعد، خرید آنلاین بلیط هواپیما نجاتش داده و آن را به کلی جایگزین خرید حضوری آن کرده است .

وقتی از او خواستم که مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما را برایم بگوید، حرفش را اینطور شروع کرد : « در دنیایی که همه چیز احتیاج به سرعت بیشتری دارد، لازم است تا می‌توانیم سراغ راه‌هایی برویم که کمتر اتلاف وقت دارند . مدت‌ها بلیط هواپیما را به صورت حضوری و بعد از کلی کلنجار خریداری می‌کردم، اما همان موقع قبض‌هایم را اینترنتی یا تلفنی پرداخت می‌کردم، به این فکر افتادم که چرا همچنان به روش‌های قدیمی سفر می‌کنم؟ کمی پرس و جو کردم و بعد متوجه شدم همان اطلاعاتی که من از کارگزاران فروش بلیط می‌شنوم و برای شنیدنش مسیر طولانی را هم طی می‌کنم، همینجا، توی خانه‌ام یا در محل کارم و در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهم بهشان دسترسی دارم . برای گذراندن مراحل خرید و پرداخت وجه هم فقط باید همان کارهایی را انجام دهم که برای هر خرید اینترنتی دیگری انجام می‌دهم . هیچ کار سخت و پیچیده‌ای هم نیست .

علاوه بر اینکه خرید اینترنتی بلیط هواپیما به سریع‌تر پیش بردن کارهایم کمک می‌کند، زمان کافی برای تصمیم‌گیری هم دارم . تازه خیلی چیزها برایم روشن‌تر هم شده؛ گاهی توی همین گشت و گذار‌ها در سایت‌های خرید بلیط هواپیما، متوجه می‌شوم اگر یک روز سفرم را جابه‌جا کنم، می‌توانم با یک بلیط هواپیمای ارزان‌تر سفر کنم یا در این مدت فهمیدم که پروازهای ایرلاین‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی دارند و خودم می‌توانم بهترین یا ارزان‌ترینشان را انتخاب کنم یا حتی اینکه چقدر دستم برای انتخاب ساعت پرواز باز است . به جز اینها احتیاج به مرخصی ساعتی از محل کارم ندارم و می‌توانم بعد یا قبل از ساعت کاری‌ام مراحل خرید را انجام دهم . همه‌ی این دلایل باعث شدند که طبعا خرید آنلاین بلیط هواپیما از خرید حضوری‌اش برایم خوشایندتر باشد .»

زورق، جامع‌ترین سایت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی و داخلی

زورق یکی از سایت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل است که چند سال است با یک هدف خیلی ساده اما بزرگ کارش را شروع کرده؛ فراهم کردن امکان سفری آسان، دلخواه و مطمئن برای مسافر ایرانی .

حالا هم با گذشتن چند سال متمادی از فعالیتش و تجربه‌اش در این زمینه، توانسته رضایت مسافرانش را جلب کند و این افتخار را برای خودش داشته باشد که تامین‌کننده نیازهای سفر آن‌ها باشد؛ نیازهایی که به بهترین و باکیفیت‌ترین حالت برطرف می‌شوند؛ از خرید بلیط هواپیما از میان 1000 ایرلاین‌ داخلی و خارجی گرفته تا رزرو آنلاین هتل از بین 400 هزار هتل در دنیا و البته در اختیار گذاشتن راهنماهای سفر جامعی از مقاصد مختلف دنیا که خودش به‌عنوان گنجینه‌ و مزیتی بزرگ برای مسافران محسوب می‌شود .

گستردگی تعداد ایرلاین‌های زورق این امکان را به مسافر می‌دهد که پیش از خرید اینترنتی بلیط هواپیمایش، پروازهای مختلف، با قیمت‌ها و ساعت‌های متفاوت را بررسی و مقایسه کند و در فرصت کافی بهترین را انتخاب کند . گاهی رسیدن به مقصد در شب بهتر است و گاهی احتیاج دارید حتما صبح آنجا باشید .

گاهی احتیاج به پروازهای بدون توقف دارید تا زودتر به مقصدتان برسید اما بعضی وقت‌ها بدتان نمی‌آید در شهری توقف کنید که ویزای جداگانه هم نمی‌خواهد و آنجا هم یک گشتی بزنید . بعضی وقت‌ها حاضرید هزینه بیشتری برای بلیط هواپیمایتان پرداخت کنید اما پروازتان امکانات ویژه داشته باشد و گاهی هم شرایط پرواز برایتان مهم نیست و دنبال ارزان‌ترین بلیط هواپیما هستید .

داشتن انتخابی درست، نتیجه در اختیار داشتن اطلاعات پروازهای ایرلاین‌های مختلف است که زورق این امکان را برایتان فراهم کرده است . به جز خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل، زورق به بخش زیادی از سوالات مسافران، پیش از سفر یا در حین سفر پاسخ می‌دهد؛ مطالبی که زورق در قالب اطلاعات شهرهای مختلف منتشر می‌کند، به مسافران ایرانی کمک می‌کند تا به سوالات خود پاسخ بدهد و در طول سفر، راهنمای خودشان باشند و نیازی به هیچ لیدر و همراه نداشته باشند، برای روزهای سفرشان با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارند، برنامه‌ریزی کنند و از وقتشان در سفر، به بهترین شکل استفاده کنند . حتی گاهی می‌توانید برای انتخاب مقصد هم سراغ راهنمای سفرهای زورق بروید تا شهرهای دنیا را بشناسید و مقصدی مناسب با نوع سفر و بودجه‌ و علاقه‌تان پیدا کنید .

اپلیکیشن زورق، اندروید و IOS را هم می‌توانید در گوگل پلی و اپ استور به راحتی و به‌صورت رایگان دانلود کنید .

وجود پشتیبانی 24 ساعته در تمام شبانه‌روز، بعد از خرید و در طول سفر هم یکی از امکانات انحصاری و ویژه‌ای است که زورق برای مسافرانش دارد تا با اطمینان بیشتر و خیال راحت‌تری سفر کنند .

زورق در مناسبت‌های خاص، تخفیف‌های مختلفی هم برای مسافرانش در نظر می‌گیرد؛ این روزها هم که فصل سفر است؛ می‌توانید با مراجعه به سایت زورق یا عضویت در کانال تلگرام زورق از خبرهای داغ و تخفیف‌ها باخبر شوید .

در کنار خوش‌گذرانی‌های همیشگی، سفر در بهار اتفاقات هیجان‌انگیز خاص خودش را هم دارد . هوای خوب روزهای بهاری استانبول جان می‌ ‎ دهد برای گشت ‎ ‌وگذار، خرید ارزان، خوش‌گذرانی و قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های شهر . در بهار، خیابان استقلال، روز و شب ندارد؛ پر از رنگ و شادی و صدای موسیقی خیابانی‌ست .

اگر قصد سفر به استانبول را دارید، الان بهترین وقت سفر است؛ می‌توانید از الان برای هر وقتی، ارزان‌ترین و بهترین بلیط هواپیما را پیدا کنید، از بین هتل‌های متنوع شهر استانبول یکی از بهترین‌ها را انتخاب کنید و یک سفر هیجان‌انگیز را شروع کنید .

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید