بخاطر پسرم برادرم را کشتم

بخاطر پسرم برادرم را کشتم

برادر کوچک‌تر قربانی یک سناریوی انتقام‌جویانه شد. عامل جنایت که به مواد‌مخدر اعتیاد دارد پس از ٩ روز فرار دستگیر شد.

کد خبر : ۳۶۱۶۱
بازدید : ۲۱۴۰
برادر کوچک‌تر قربانی یک سناریوی انتقام‌جویانه شد. عامل جنایت که به مواد‌مخدر اعتیاد دارد پس از ٩ روز فرار دستگیر شد.
بخاطر پسرم برادرم را کشتم

به گزارش شهروند، برادر کوچک‌تر قربانی یک سناریوی انتقام‌جویانه شد. عامل جنایت که به مواد‌مخدر اعتیاد دارد پس از ٩ روز فرار دستگیر شد.

ساعت یک بامداد ١٨ فروردین وقوع یک قتل در منطقه ستارخان - خیابان سازمان آب به کلانتری ١١٨ ستارخان اعلام شد. با حضور مأموران و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد غلامرضا ٣٠ ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو به ناحیه قفسه سینه، در مقابل خانه‌اش به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همین کافی بود تا کارآگاهان خود را به محل جنایت برسانند و به تحقیق از خانواده مقتول دست بزنند؛ در همان مراحل اولیه، فرزند مقتول در اظهاراتش ادعا کرد که عمویش را در حین فرار از مقابل خانه‌شان دیده است.

وی به کارآگاهان گفت: داخل خانه بودم که ناگهان صدای درگیری را از بیرون خانه شنیدم؛ زمانی که پایین آمدم، عمو علی را دیدم که در حال دورشدن از آنجا بود؛ او به سرعت سوار خودرو بنز خود شد و از محل فرار کرد؛ با دیدن بدن خون‌آلود پدرم که روی زمین افتاده بود به کمکش رفتم اما او جان باخته بود.

با آغاز تحقیقات جهت دستگیری علی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که علی و همسرش به صورت جداگانه از هم زندگی می‌کنند؛ دارای سه فرزند هستند که دو فرزندشان نزد مادرشان و پسر ١٥ ساله‌شان نیز نزد پدر خود زندگی می‌کرده اما‌ سال گذشته فوت کرده است؛ خود علی نیز بنابر اظهارات اعضای خانواده‌اش به مصرف مواد روانگردان اعتیاد دارد.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که علی به واسطه شرایط مناسب مالی و زندگی جداگانه از همسرش، دارای خانه مجردی در محدوده اتوبان آزادگان - شهرک آفتاب است که با شناسایی این محل، علی در سحرگاه روز دوشنبه، ٢٧ فروردین دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

اعترافات متهم
متهم در بازجویی‌ها گفت: برادرم باعث شد تا پسرم به مصرف موادمخدر اعتیاد پیدا کند و به همین علت پسرم فوت کرد؛ پس از آن تصمیم گرفتم تا انتقام مرگ پسرم را از برادرم بگیرم و به همین علت در شب حادثه به در خانه‌اش رفته و زمانی که وی قصد ورود به خانه‌اش را داشت، به سراغش رفتم؛ ابتدا با او شروع به صحبت کردم و زمانی که با او درگیر شدم، با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم چند ضربه به او زده و بلافاصله با خودرو شخصی‌ام از محل فرار کردم.

با توجه به اعتراف متهم به جنایت، وی با قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید