حداقل و حداکثر حقوق کارکنان شهرداری‌ها

مدیرکل دفتر نوسازی،تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ابلاغ تصویب‌نامه هیات وزیران مبنی بر تعیین ضریب حقوقی سال ۹۶ برای کارکنان شهرداریهای کشور خبر داد.

کد خبر : ۳۶۱۹۸
بازدید : ۱۰۹۹
مدیرکل دفتر نوسازی،تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ابلاغ تصویب‌نامه هیات وزیران مبنی بر تعیین ضریب حقوقی سال ۹۶ برای کارکنان شهرداریهای کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، محمد حسن آبادی در این باره گفت: در راستای ابلاغ تصویب نامه شماره ۵۷۰۰ / ت ۵۴۲۰۴ ه مورخ ۹۶/۱/۲۶ هیات وزیران، حداقل حقوق کارکنان شهرداری‏‌ها به میزان ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال (۶/۶۰۰/۰۰۰ ریال) تعیین شده که با احتساب فوق العاده‌های موضوع ماده ۶ قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت (فوق‌العاده جذب وفوق‌العاده طرح مسیر ارتقای شغلی) از مبلغ ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال (۱۰/۳۵۰/۰۰۰ریال) کمتر نخواهد بود.

وی افزود: حداکثر حقوق و مزایای مستمر کارکنان شهرداریها در سال ۱۳۹۶ به میزان هفت برابر حداقل حقوق تعیین شده معادل ۴۶میلیون و۲۰۰ هزار ریال (۴۶/۲۰۰/۰۰۰ریال) است.

حسن ابادی در ادامه اظهار کرد: همچنین براساس بخشنامه شماره ۶۴۷۴۴۴ مورخ ۹۵/۵/۱۱ سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت و بخشنامه شماره ۷۵۰۰۳ مورخ ۹۵/۶/۱۴ وزیر کشور، سقف خالص پرداختی تمامی کارکنان، مدیران و شهرداران پس از کسورات قانونی و مالیات، بطور متوسط در هر ماه از سه برابر حداکثر حقوق و مزایای مستمر به میزان (۱۳۸/۶۰۰/۰۰۰ریال) در سال ۱۳۹۶ به استثنای عیدی، حق ماموریت روزانه و حق التدریس کارکنان واجد شرایطی که خارج از وقت اداری با رعایت ضوابط مربوط انجام می شود، تجاوز نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: بدیهی است پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان شهرداری‏‌ها و شهرداران براساس پست سازمانی است و هرگونه پرداخت براساس ابلاغ آنان خارج از عناوین پست‌های سازمانی مصوب در ساختار سازمانی شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته فاقد وجاهت قانونی و به منزله تصرف در اموال عمومی بیت‌المال است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید