عزت‌الله انتظامی این روزها چه می‌کند؟

عزت‌الله انتظامی این روزها چه می‌کند؟

انتظامی با اشاره به تلاش‌های خود برای راه‌اندازی خانه سالمندان هنرمندان، از جمع‌آوری مبالغی با کمک خانه هنرمندان جهت تقسیم کردن بین هنرمندان نیازمند سخن گفت.

کد خبر : ۳۶۴۵۴
بازدید : ۵۹۲۵
انتظامی با اشاره به تلاش‌های خود برای راه‌اندازی خانه سالمندان هنرمندان، از جمع‌آوری مبالغی با کمک خانه هنرمندان جهت تقسیم کردن بین هنرمندان نیازمند سخن گفت.
عزت‌الله انتظامی این روزها چه می‌کند؟
به گزارش میزان، عزت الله انتظامی آقای بازیگر سینمای ایران، کسی که سالها در عرصه هنر افتخار آفرید و با خلق سکانس های به یاد ماندی برای همیشه در ذهن مخاطبان عرصه هنر ماندگار شد.

آقای بازیگر متولد سال 1303 است و 93 سال از خدا عمر گرفته اما با این وجود همچنان این روز ها از اطرافیانش غافل نیست و به همه برای کمک و یاری رساندن فکر می کند.

عزت الله سینمای ایران سالهاست که در عرصه هنر بازیگری ظاهر نشده و به زندگی شخصی خود می پردازد، به همین خاطر خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان برای ملاقات و احوال پرسی به سراغ وی رفت.

عزت الله انتظامی در ابتدا در خصوص اینکه چرا دیگر در عرصه بازیگری فعالیت نمی‌کند به خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: دلایل این موضوع که مدت‌هاست در عرصه بازیگری کاری نمی‌کنم این است که بودجه چندانی برای عرصه بازیگری در نظر گرفته نمی‌شود البته در گذشته گاهی اوقات من و دوستانم برای انجام دادن یکسری از کارهای سینمایی و تئاتر هزینه‌هایی را صرف می‌کردیم اما الان شرایط چندان مناسب نیست.

وی ادامه داد: از طرفی اصلا کارهای خوب و فیلمنامه خوب نیست که پیشنهاد شود تا بازی کنم، اکثر پیشنهاد ها ضعیف است به همین خاطر ترجیح می‌دهم کار نکنم.

انتظامی در خصوص راه اندازی خانه سالمندان هنرمند که چند سال گذشته برای ساخت آن پیگیر بود تصریح کرد: من برای راه‌اندازی خانه سالمندان هنرمندان تلاش بسیاری کرده‌ام و حتی محلی را هم برای این خانه در نظر گرفتیم و کارهای مربوط به تأسیس این خانه سالمندان هنرمندان را انجام دادیم و در این زمینه از سازمان بهزیستی هم کمک گرفتیم تا بتوانیم این خانه را در دو طبقه تهیه کنیم .

آقای بازیگر سینمای ایران توضیح داد: در نهایت موافقت شد و ما یک محل زیبا را که حیاط باصفایی هم داشت را برای تعدادی محدودی زن و مرد در دو طبقه در نظر گرفتیم که در آن محل از آنها نگهداری شود و بتواند لحظات خوبی را سپری کنند.

وی در خصوص وضعیت امروز هنرمندان پیشکسوت یاداور شد: هم‌اکنون بسیاری از هنرمندان سالمند وضعیت خوبی ندارند و بسیاری از آن‌ها حتی نمی‌توانند ازمنزل خارج شوند آنقدر که حالشان بد است و توانایی حرکت ندارند و یا مورد استقبال سایر افراد قرار نمی‌گیرند.

بازیگر فیلم سینمایی "اجاره نشین‌ها" همچنین به وضعیت مالی بسیاری از هنرمندان اشاره کرد و گفت: من و امثال من در عالم هنر وضعیت خوبی داریم اما در واقعیت تعداد زیادی پیرزن و پیرمرد بازنشسته داریم که حقوقی نمی‌گیرند و ما به زحمت برای این افراد مبالغی را فراهم می‌کنیم.

آقای بازیگر در خصوص کمکی که هر ماهه به هنرمندان پیشکسوت نیازمند می‌کند تصریح کرد: بنده از راه خانه هنرمندان و شهرداری فهرستی تهیه کرده‌ام از افرادی که بضاعت مالی خوبی ندارند و شهرداری از راه خانه هنرمندن مقداری پول را در اختیار بنده می‌گذارد که بر اساس آن فهرست مورد نظر، پول‌ها بین افراد تقسیم می‌شود.

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما خاطرنشان کرد: امسال به دلیل اینکه بیمار شدم، نتوانستم کمک زیادی برای هنرمندان جمع آوری کنم اما تلاش می‌کنم که فعالیتم را در این راستا ادامه دهم. در این زمینه همچنین بسیاری از افراد از راه اهدای کالا‌های مختلف کمک‌هایی ارائه می‌دهند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید