تصاویر/ شب به یادماندنی مسی در مادرید

تصاویر/ شب به یادماندنی مسی در مادرید
کد خبر : ۳۶۴۹۵
بازدید : ۳۵۱۳
فرادید | تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه شب دیدار برگشت ال کلاسیکو را برگزار کردند که این دیدار مهیج و پرگل با درخشش فوق العاده لیونل مسی به نفع بارسلونا به پایان رسید.

به گزارش فرادید، حساس‌ترین بازی فصل جاری لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با برتری 3 بر 2 بارسلونا در خانه رئال مادرید به پایان رسید.

در آخرین بازی هفته سی و سوم این رقابت‌ها، ابتدا رئال مادرید با گل کاسیمیرو در دقیقه 29 پیش افتاد اما مسی، بهترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکو در دقیقه 33 بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول با تساوی یک بریک خاتمه یافت؛ این در حالی بود که مسی پس از برخورد آرنج مارسلو، بازیکن رئال مادرید با صورتش، باقی نیمه اول را با دهان و دندانی پر از خون دنبال می کرد.

بازی در نیمه دوم متعادل پیش می‌رفت که راکیتیچ کروات در دقیقه 73 با یک شوت دیدنی بارسلونا را پیش انداخت. خطای کاپیتان راموس روی مسی در دقیقه 78 منجر به اخراج ستاره رئال مادرید شد اما مادریدی‌ها توانستند ده نفره بازی را به تساوی بکشانند. سرانجام بارسا در دقیقه ۹۰ با یک حمله سریع به گل برتری رسید؛ سرخی روبرتو با حرکتی قطری تا پشت محوطه جریمه رئال نفوذ کرد، آندره گومز این توپ را به یوردی آلبا سپرد که با سانتری رو به عقب مسی را پیدا کرد و او با ضربه‌ای دقیق دروازه ناواس را باز کرد. مسی بعد از این گل که پانصدمین گلش برای بارسا و بیست و سومین گلش در ال کلاسیکو محسوب می‌شود، پیراهنش را در آورد و به سمت تماشاگران گرفت. بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید و بارسلونای 75 امتیازی صدرنشینی را از رئال مادرید هم‌امتیاز گرفت و در رده اول قرار گرفت.


۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید